دلیل مرگ فرهاد وثوقی در زندان چه بود؟ / از شایعه مرگ بر اثر شکنجه تا تکذیب دادستان خرم‌آباد

دادستان مرکز استان لرستان، ضمن رد ادعایی مبنی بر فوت یک زندانی در زندان خرم‌آباد به دلیل شکنجه، بیان کرد: فرهاد وثوقی به اتهام قتل عمد از طریق بازپرس شهرستان دلفان استان لرستان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت و به زندان معرفی شد.

دلیل مرگ فرهاد وثوقی در زندان چه بود؟ / از شایعه مرگ بر اثر شکنجه تا تکذیب دادستان خرم‌آباد
کد خبر: 445083
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۴ ۰۹:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| داریوش شاهون‌وند ضمن رد ادعایی مبنی بر فوت یک زندانی در زندان خرم‌آباد به دلیل شکنجه، اظهار داشت: فرهاد وثوقی به اتهام قتل عمد از طریق بازپرس شهرستان دلفان استان لرستان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت و به زندان معرفی شد.

وی ادامه داد: طبق گفته چند تن از زندانیان و ماموران بند، وی با دو الی سه نفر در زندان درگیر می‌شود که پس از این درگیری، مورد اصابت ضربه قرار می‌گیرد، همچنین بررسی‌های اولیه پزشکی نشان میدهد احتمال وقوع مصرف مواد افیونی و موادمخدر نیز وجود دارد که البته این موضوع نیز درحال بررسی است.

شاهون وند تاکید کرد: پرونده او تحت عنوان فوت مشکوک به قتل، در دستور کار قرار گرفت و طبق تحقیقات انجام شده هویت افرادی که این زندانی با آن‌ها درگیر شده محرز و تحقیقات توسط بازپرس درحال انجام است.

وی افزود: امروز پزشکی قانونی با حضور خانواده این فرد، کالبدشکافی را انجام داد که ظرف چند روز آتی و پس از تکمیل نتیجه کامل کالبدشکافی، علت اصلی مرگ اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان مرکز استان لرستان گفت: چنانچه پس از مشخص شدن علت مرگ معلوم گردد احدی یا اشخاصی در فوت او مقصر بودند بدون هیچ گونه مماشاتی با آن‌ها برخورد خواهد شد و دستگاه قضایی در اجرای عدالت قاطع خواهد بود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها