واکنش نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به تخریب یک سرپناه از سوی عوامل شهرداری بندرعباس

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان به موضوع تخریب سرپناه یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس واکنش نشان داد و در پیامی بر رسیدگی فوری به این خانواده تاکید کرد و گفت: با خاطیان احتمالی وفق مقررات برخورد شود تا شاهد چنین حوادثی در استان نباشیم.

واکنش نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان به تخریب یک سرپناه از سوی عوامل شهرداری بندرعباس
کد خبر: 446608
|
۱۳۹۹/۰۸/۳۰ ۱۵:۲۸:۵۸

اعتمادآنلاین| محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان در واکنش به حادثه رخ‌داده برای یک زن سرپرست خانوار در بندرعباس و تخریب بی‌رحمانه سرپناه این زن اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

"عقلا می‌گویند: پیشگیری بهتر از درمان است و علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد.

در حادثه غم‌انگیزی که در تخریب آلونک یک خانم سرپرست خانواده در استان هرمزگان اتفاق افتاد و انعکاس آن در فضای مجازی منجر به سوءاستفاده معاندان در رسانه‌های بیگانه شد، موجبات تألم و تأثر اینجانب و مردم شریف شد.

این حادثه باید زنگ خطر و هشداری برای مسئولان در نحوه مواجهه با چنین پدیده‌هایی باشد، نوع برخورد و تدبیر مدبرانه در مدیریت این حوادث بر فرض که اقداماتی غیرقانونی هم صورت گرفته باشد امری است که با عقل و خرد منطبق است اینجانب ضمن تاکید بر قانون‌مداری و اظهار همدردی با این خانواده بر رسیدگی فوری به مشکل آنان و نظایر آن در استان توصیه می‌کنم و با خاطیان احتمالی وفق مقررات برخورد شود تا شاهد چنین حوادثی در استان نباشیم."

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها