کد خبر: 447288
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۱۰:۴۶:۵۴
| |

بازگشت ارتش سرخ به ورزشگاه خاطره ساز

یحیی و شاگردانش تلاش می‌کنند در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان مقابل تیم نفت با دست پر میدان را ترک کرده و خاطرات خوش گذشته را با یک برد شیرین مرور کنند.

بازگشت ارتش سرخ به ورزشگاه خاطره ساز
کد خبر: 447288
|
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ ۱۰:۴۶:۵۴

اعتمادآنلاین| سوم مرداد ماه 1399 یعنی 4 ماه قبل، پرسپولیسی‌ها در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ نوزدهم و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان میهمان تیم نفت بودند و با نتیجه 2 بر یک و با گل‌های علی علیپور و مهدی عبدی این تیم را شکست داده و به زودهنگام ترین قهرمانی تاریخ رقابت‌های لیگ برتر رسیدند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با این برد نه تنها پوکر قهرمانی در لیگ برتر را جشن گرفتند بلکه طلسم شکست ناپذیری نفتی‌ها مقابل پرسپولیس در لیگ را نیز شکستند. پرسپولیس علاوه بر پوکر قهرمانی و ثبت زودهنگام‌ترین قهرمانی در لیگ، رکورد بیشترین برد، قهرمانی با بیشترین امتیاز و بهترین میانگین امتیازی را هم شکستند. سرخ‌پوشان حالا برای پنجمین قهرمانی متوالی می‌جنگند و انتظار دارند در شرایطی عادلانه رقابت کنند.

یحیی و شاگردانش بار دیگر تلاش می‌کنند در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان مقابل تیم نفت با دست پر میدان را ترک کرده و خاطرات خوش گذشته را با یک برد شیرین مرور کنند.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها