کد خبر: 450029
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۲:۵۸:۱۴
| |

عملکرد نظارتی مجلس یازدهم در نیمسال اول فعالیت چگونه بود؟

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی به تشریح موضوعات مطرح شده در دوازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی پرداخت.

عملکرد نظارتی مجلس یازدهم در نیمسال اول فعالیت چگونه بود؟
کد خبر: 450029
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۵ ۱۲:۵۸:۱۴

اعتمادآنلاین| بابک نگاهداری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را گزارش وضعیت عملکرد 6 ماهه نخست در حوزه ابزارهای نظارتی مجلس اعم از سوال، تذکر، تحقیق و تفحص و اقدامات معاونت قوانین در راهبری پروژه‌های 9 گانه تحولی این معاونت عنوان کرد.

وی افزود: در این جلسه که معاونین مجلس و دستیاران و مشاورین رئیس مجلس حضور داشتند، اقدامات تحولی معاونت قوانین در 6 ماهه اول مجلس یازدهم ارائه گردید.

مشاور و رئیس حوزه ریاست عنوان کرد: در طرح تحولی معاونت قوانین 9 محور اصلی مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات انجام شده برای تحقق آنها ارائه شد و مورد بحث و تبادل نظر حاضرین در جلسه قرار گرفت.

نگاهداری تمرکز بر پروژه تنقیح قوانین، چگونگی راهبری معاونت قوانین در خصوص طرح‌ها و لوایح پیشنهادی و نحوه اعلام وصول آنها با هدف ارتقاء کیفی را از تاکیدات رییس مجلس در زمینه اقدامات و پیشنهادات پیرامون اقدامات تحولی معاونت قوانین عنوان کرد و گفت: همچنین توجه به رویکرد هوشمندسازی و مردمی‌سازی از طریق سامانه‌سپاری حداکثری خدمات معاونت قوانین و مشارکت نخبگان و مردم در ارائه پیشنهادت در زمینه طرح‌ها و لوایح از دیگر تاکیدات رییس مجلس بود.

نگاهداری در پایان افزود: در خصوص بحث بودجه 1400 بر هماهنگی حوزه‌های ستادی با نمایندگان محترم مجلس و هماهنگی دقیق با کمیسیون‌ها و دولت تاکید شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها