کد خبر: 451070
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۸:۴۵:۲۲
| |

انهدام سه باند بزرگ قاچاق در جنوب شرق کشور / کشف حدود 6 تن موادمخدر

سربازان گمنام امام زمان (عج) استان سیستان و بلوچستان در سه عملیات جداگانه در 2 روز گذشته با انهدام سه باند بزرگ موادمخدر حدود 6 تن موادافیونی سنتی و صنعتی از آنها کشف و ضبط کردند.

انهدام سه باند بزرگ قاچاق در جنوب شرق کشور / کشف حدود 6 تن موادمخدر
کد خبر: 451070
|
۱۳۹۹/۰۹/۱۹ ۱۸:۴۵:۲۲

اعتمادآنلاین| مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشراف لازم سه باند قاچاق موادمخدر را شناسایی و در اقدام‌های جداگانه هر سه باند را متلاشی کردند.

وی افزود: در این عملیات ها علاوه بر کشف حدود 6 تن موادمخدر مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف شد.

مدیر کل اطلاعات استان گفت: پیگیری های لازم در این زمینه ادامه دارد.

استان سیستان و بلوچستان با گستره 188 هزار و 222 کیلومترمربع به سبب موقعیت خاص جغرافیایی و داشتن 1200 کیلومتر مرز خشکی و بیش از 310 کیلومتر مرز آبی همواره مورد طمع قاچاقچیان و سودجویان برای قاچاق موادمخدر، کالا، انسان و موادسوختی قرار دارد که با حضور مقتدرانه و هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی و مقابله جدی با سوداگران مرگ باندهای موادمخدر منهدم و تاکنون مقادیر زیادی موادافیونی و سلاح و مهمات کشف و ضبط شده است.

اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و آمادگی نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی سبب تامین امنیت مناسب در سیستان و بلوچستان شده است.

کشف دهها تن موادمخدر و متلاشی شدن باندهای بزرگ و بین المللی قاچاق و دستگیری دهها سوداگر مرگ نشان دهنده اقتدار نیروهای امنیتی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان بویژه در مرزهای گسترده این استان است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها