رئیس‌جمهور لبنان کابینه پیشنهادی «حریری» را رد کرد

روزنامه لبنانی «الجمهوریه» امروز (جمعه 21 آذرماه) مدعی شد که «میشل عون» رئیس‌جمهور لبنان کابینه پیشنهادی «سعد حریری» مأمور تشکیل کابینه را رد کرده است.

رئیس‌جمهور لبنان کابینه پیشنهادی «حریری» را رد کرد
کد خبر: 451408
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ ۱۴:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| روزنامه لبنانی الجمهوریه مدعی شد که میشل عون وزرایی را که سعد حریری برای تشکیل کابینه پیشنهاد داده، نپذیرفته و لیست او را رد کرده است.

روزنامه لبنانی «الجمهوریه» امروز (جمعه 21 آذرماه) مدعی شد که «میشل عون» رئیس جمهور لبنان کابینه پیشنهادی «سعد حریری» مأمور تشکیل کابینه را رد کرده است.

الجمهوریه به نقل از منابعی مدعی شد: کابینه پیشنهادی حریری که شامل افرادی از گروه‌ها و مذاهب مختلف این کشور بوده، از سوی «میشل عون» پذیرفته نشده است.

این روزنامه درباره علت رد وزرای پیشنهادی سعد حریری نوشت: حریری با رهبران هیچ‌یک از احزاب دوگانه شیعی «حزب‌الله و امل» و همچنین حزب «سوسیالیست ترقی‌خواه» هماهنگی قبلی انجام نداده است. همچنین در ارتباط با وزرای مسیحی پیشنهادی بدون رایزنی با احزاب مسیحی یعنی «جریان آزاد ملی»، حزب «الطاشناق» و «المرده» صورت گرفته است.

این در حالی است که میشل عون در بسیاری از دیدار‌های خود با سعد حریری که به دنبال تشکیل دولتی تکنوکرات است، تاکید کرده بود که انتخاب وزرای کابینه جدید باید با هماهنگی احزاب مختلف باشد.

منابع لبنانی چهارشنبه ‌شب خبر داده بودند که مأمور تشکیل کابینه این کشور در دیدار با رئیس جمهور در کاخ بعبدا نام وزرای پیشنهادی خود را به رئیس‌جمهور تقدیم کرده است و قرار است این لیست بررسی و نتیجه نهایی اعلام شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها