کد خبر: 451757
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۰۹:۵۸:۰۵
| |

اولین جلسه هیات نظارت بر انتخابات شوراها چه زمانی برگزار می‌‌شود؟

عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: پس از تعیین تکلیف قانون جدید نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اولین جلسه هیات نظارت با ترکیب کامل تشکیل می‌شود.

اولین جلسه هیات نظارت بر انتخابات شوراها چه زمانی برگزار می‌‌شود؟
کد خبر: 451757
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۳ ۰۹:۵۸:۰۵

اعتمادآنلاین| محمدصالح جوکار، عضو هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه تعداد اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در قانون فعلی متفاوت با آن چیزی است که در طرح مجلس پیش بینی شده است گفت: ما پس از بررسی در کمیسیون شوراها طرحی را برای اصلاح قانون تقدیم هیئت رئیسه کرده‌ایم و قرار است در هفته جاری در صحن مجلس مورد بررسی قرار گیرد و امیدواریم شورای نگهبان نیز نظر مساعدی نسبت به آن داشته باشد و اگر این اتفاق رخ دهد باید تعداد اعضای هیئت نظارت بر اساس قانون جدید افزایش پیدا کند.

وی افزود: در قانون فعلی هیچ پیش بینی ای برای نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا نشده است و تنها برای اجرای انتخابات و نظارت بر حسن انجام انتخابات برنامه ریزی شده که البته در این بخش نیست نیز نقص‌هایی وجود دارد،اما در طرح کمیسیون شوراها بحث نظارت بر عملکرد شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز پیش بینی شده است.

رئیس کمیسیون شوراها در پایان تاکید کرد: پس از تعیین تکلیف قانون جدید نظارت بر انتخابات اولین جلسه هیئت نظارت تشکیل می شود و تنها دلیل تاخیر در برگزاری جلسات هیئت نظارت همین موضوع است.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها