کد خبر: 453112
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۱۲:۵۸:۰۰
| |

لحظه به لحظه با حواشی فینال آسیا

عکسی از فردوسی‌پور در جایگاه گزارشگران / هواداران پرسپولیس وارد ورزشگاه شدند / ترکیب پرسپولیس برابر اولسان هیوندای اعلام شد + فیلم و عکس

دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت راس ساعت 15.30 در ورزشگاه الجنوب قطر، بین 2 تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای برگزار می شود.

عکسی از فردوسی‌پور در جایگاه گزارشگران / هواداران پرسپولیس وارد ورزشگاه شدند / ترکیب پرسپولیس برابر اولسان هیوندای اعلام شد  + فیلم و عکس
کد خبر: 453112
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۱۲:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت راس ساعت 15.30 در ورزشگاه الجنوب قطر، بین 2 تیم پرسپولیس و اولسان هیوندای برگزار می شود. سرخ های تهران که در سه سال گذشته برای دومین بار است راهی فینال آسیا شده اند امیدوارند با پیروزی در این دیدار، به اولین تیم ایرانی تبدیل شوند که لیگ قهرمانان آسیا را فتح می کند.

در ادامه نگاهی می کنیم به حواشی این دیدار تا آغاز دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020، میلادی.

شاگردان گل محمدی، ساعتی پیش، هتل محل اقامت خودشان را ترک کردند و راهی ورزشگاه الجنوب شدند. جام قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 وارد ورزشگاه الجنوب قطر شد.

1

فیلمی از ورزشگاه الجنوب، قطر، در فاصله 2 ساعت مانده به آغاز فینال آسیا و تصاویر هوادارانی که بر روی صندلی های ورزشگاه قرار گرفته است.

لیگ قهرمانان آسیا در مرحله نیمه نهایی و نهایی تحت پوشش VAR قرار گرفت. درست چند ساعت مانده به آغاز فینال آسیا، داوران و مسئولان برگزاری بازی از اتاق کمک داور ویدئویی بازدید کردند.

1

AFC از شبکه‌های رسمی پخش زنده دیدار فینال، آسیا رونمایی کرد. در تصویر زیر می توانید با شبکه هایی که این دیدار حساس در قاره کهن را به صورت زنده پوشش می دهند را ببینید.

1

یحیی گل محمدی، ترکیب پرسپولیس را اعلام کرد.

شاگردان گل محمدی با ترکیب: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌ زادگان، سید‌جلال حسینی، سعید آقایی، مهدی شیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، بشار رسن، مهدی عبدی، گام در فینال آسیا می گذارند.

1

کاروان پرسپولیس، وارد ورزشگاه الجنوب شد.

ترکیب اولسان هیوندای مقابل پرسپولیس، اعلام شد.

این تیم کره ای با ترکیب، جو سو هوک، کیم تائه هوآن، کیم کی هی، بولتوییش، پارک جو هو، شین جین هو، یون بیت گارام، وون دو جائه، لی چونگ یو، کیم این سانگ و جونیور نگرائو، برابر پرسپولیس قرار می گیرد.

یک ساعت تا آغاز دیدار فینال آسیا باقی مانده است و تصویری از ترکیب یازده نفره دو تیم و همچنین بازکنان ذخیره آنها منتشر شده است.

1

عکسی که اینستاگرام ای اف سی از ترکیب پرسپولیس منتشر کرده است.

1

کمتر از یک ساعت به بازی پرسپولیس در فینال آسیا باقی مانده است و درهای ورزشگاه به روز هواداران پرسپولیس باز شده است و کسانی که بلیت این بازی را تهیه کرده اند وارد ورزشگاه الجنوب شده اند.

عادل فردوسی پور، قرار است از قطر و طبقه ششم ورزشگاه الجنوب، فینال آیسا را گزارش می کند.

1

1

تنها بیست دقیقه به آغاز فینال آسیا باقی مانده است و حامد لک و دیگر بازیکنان پرسپولیس برای گرم کردن خودشان وارد زیمن ورزشگاه الجنوب شده اند.

تصویری از رختکن پرسپولیس و اولسان هیوندای پیش از آغاز فینتل لیگ قهرمانان آسیا.

1

2

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها