کد خبر: 453800
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۱۲:۴۰:۵۲
| |

عضو شورای شهر تهران:

اتوبوس هوایی به آسمان تهران نرسید

محمد سالاری، عضو شورای شهر تهران با اشاره به بلاتکلیف ماندن بسیاری از پروژه‌های شهری در پایتخت گفت: سرانجام راه‌اندازی اتوبوس هوایی در شمال تهران و پروژه باغ صبا در خیابان شریعتی باید مشخص شود.

اتوبوس هوایی به آسمان تهران نرسید
کد خبر: 453800
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۲ ۱۲:۴۰:۵۲

اعتمادآنلاین| محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره بلاتکلیفی پروژه‌های شهری اظهار داشت: باید کارگروهی جهت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام شهر تشکیل شود تا این پروژه‌ها به فوریت مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

وی ضمن تذکر به حناچی نسبت به ناتمام ماندن پروژه‌ها گفت:‌مشکلات در فرآیند انعقاد قراردادها و نواقص در مدارک سندی و حقوقی سبب بروز چالش‌هایی شده و متأسفانه علیرغم جلساتی که با حناچی برگزار کرده‌ایم هنوز پروژه‌های بلاتکلیف به سرانجام نرسیده است.

وی به پروژه‌های نیمه تمام پایانه شرق و باغ صبا اشاره کرد و گفت: پروژه مشارکتی صادقیه و هزار و یک شهر که سند آن تعیین تکلیف شده، بلاتکلیف مانده و سرانجام راه‌اندازی اتوبوس‌ هوایی در منطقه یک که حتی بارها جلسات مختلف در مورد آن برگزار شده به سرانجام نرسیده است.

سالاری به لزوم تجهیز خانه شاعران در منطقه 3 و نهایی شدن طرح قطب گردشگری پارک سرخه‌حصار اشاره کرد و گفت: مجموعه فرهنگی تفریحی طغرل در شهرری و پهنه گردشگری راگا در منطقه 20 نیز بلاتکلیف است و خواستار تشکیل کارگروه ویژه جهت به سرانجام رسیدن این موضوعات هستیم.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها