«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

یحیی قهر کرد / هشتگ اخراج رسول‌پناه ترند شد + عکس و فیلم

با اتفاقات پیش‌آمده بعد از دربی و اعتراض گل محمدی به حضور رسول‌پناه در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس، گل‌محمدی به حالت قهر در تمرین امروز تیمش شرکت نکرد.

یحیی قهر کرد / هشتگ اخراج رسول‌پناه ترند شد + عکس و فیلم
کد خبر: 458292
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با اتفاقات پیش‌آمده بعد از دربی و اعتراض گل محمدی به حضور رسول‌پناه در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس، گل‌محمدی به حالت قهر در تمرین امروز تیمش شرکت نکرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که تیم پرسپولیس امروز از ساعت 12 و به طور همزمان در قالب 2 گروه به ریکاوری و تمرین پرداخت.

بازیکنان تیم اصلی در بازی روز گذشته، در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر مربی بدنساز تیم به ریکاوری پرداختند.

سایر بازیکنان نیز در زمین پژوهشگاه و زیر نظر کادر فنی، بدون مصدوم و غایب، در حدود 70 دقیقه تمرین کردند.

1

1

یحیی گل‌محمدی، بعد از تساوی تیمش برابر استقلال در دربی تهران، در صحبت‌هایی جنجالی مهدی رسول‌پناه رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس را به باد انتقاد گرفت و تهدید کرد در صورت حضور او در هیات‌مدیره پرسپولیس، از هدایت قرمزهای تهرانی کناره‌گیری می‌کند.

بعد از صحبت‌های گل‌محمدی علیه مهدی رسول‌پناه، هواداران پرسپولیس در فضای مجازی هشتگ اخراج رسول‌پناه را به راه انداختند و از وزیر ورزش و هیات‌مدیره پرسپولیس خواستند تا هرچه زودتر مهدی رسول‌پناه را از هیات‌مدیره پرسپولیس کنار بگذارند. هرچند این اولین باری نیست که هواداران پرسپولیس از وزیر ورزش می‌خواهند تا رسول پناه را از هیات‌مدیره این تیم اخراج کند.

1

موج اول انتقادها از رسول‌پناه زمانی به راه افتاد که او سرپرست باشگاه پرسپولیس بود و فیلم گفت‌وگوی سرپرست پرسپولیس، با خبرنگاران در فضای مجازی پخش شد. رسول‌پناه، در این فیلم علیه شجاع خلیل‌زاده و یحیی گل‌محمدی صحبت کرده بود و همین موضوع باعث شد تا او از سرپرستی باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شود.

مهدی رسول پناه

مشکل اصلی گل‌محمدی با مهدی رسول‌پناه اما بعد از فینال آسیا و جدایی بشار رسن از تیم نمود یافت. مهدی رسول‌پناه تفاهم‌نامه‌ای با بشار رسن امضا کرده بود که به این بازیکن اجازه می‌داد بعد از فینال آسیا، از پرسپولیس جدا شود. همین موضوع بود که موجب ناراحتی یحیی گل‌محمدی شد. گل محمدی بعد از دربی نود و چهارم و تساوی برابر استقلال، به این مضوع اشاره کرد و گفت: «متاسفانه اتفاقاتی که افتاد قبل از فینال آسیا برنامه‌ریزی شده بود تا پرسپولیس را ضعیف کنند. بازیکنانی را خیلی راحت از دست دادیم. هیچ اراده‌ای برای نگه داشتن این بازیکنان وجود نداشت. منظورم افرادی است که بودند؛ رسول‌پناه و هیات‌مدیره. توجیه آنها این بود که رفتن یک بازیکن مشکلی ایجاد نمی‌کند. هنوز که هنوز است ایشان در سمت رئیس هیات‌مدیره است و به ریش ما می‌خندد. هیچ کسی‌ هم جواب نمی‌دهد. اینکه این همه بلا سر این تیم آمد جای تاسف دارد.»

1

این در حالی است که صحبت‌های گل‌محمدی را حمید مطهری دستیار او نیز تایید کرد؛ او در برنامه فوتبال برتر ضمن تایید حرف‌های گل‌محمدی درباره نحوه جدایی بشار رسن گفت: «تا سه هفته قبل از فینال آسیا نمی‌دانستیم قراردادی تنظیم شده که بشار جدا می‌شود.»

غیبت گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس در حالی رخ داده که طبق اعلام رسانه‌ها قرار است اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) با حضور رسول‌پناه در دفتر علی رغبتی در وزارت ورزش جلسه‌ ویژه‌ای تشکیل دهند. باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار قهرمان فوتبال ایران است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها