کد خبر: 458564
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۰۷:۱۲:۰۰
| |

رئیس دفتر رئیس جمهوری:

جلوی قطع برق گرفته خواهد شد

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی وجود دارد تا قطع برق روزهای گذشته، مجدداً اتفاق نیفتد، گفت: ان شاءالله جلوی قطع برق گرفته خواهد شد.

جلوی قطع برق گرفته خواهد شد
کد خبر: 458564
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ ۰۷:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری در پاسخ به این پرسش که چه تضمینی وجود دارد که مجدداً در روزهای پیش رو کشور با قطع برق در نقاط مختلف کشور مواجه نشود، اظهار کرد: آقای رئیس جمهوری عصر دیروز به من دستور دادند، من نیز با وزرای مربوطه صحبت کردم و امروز در جلسه دولت نیز صحبت‌هایی در این باره انجام شد؛ ان شاالله جلوی این کار گرفته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، طی روزهای گذشته نقاط مختلفی از کشور از جمله کلانشهر تهران با قطعی برق از پیش اعلام نشده مواجه شد. افزایش مصرف گاز به دلیل فصل سرما و افزایش کاهش گاز مصرفی نیروگاه‌های برق از جمله دلایل این خاموشی‌ها عنوان شده است.

سخنگوی صنعت برق عدم اطلاع‌رسانی درباره قطعی برق را مقطعی و غیر قابل پیش بینی بودن خاموشی ها عنوان کرد و با بیان اینکه «اگر مشترکان در مصرف برق و گاز صرفه جویی داشته باشند مشکل حل خواهد شد»، تاکید کرد: هیچ بنایی بر ادامه خاموشی‌ها نیست و تمام تلاش ما رفع خاموشی‌های فعلی است و امیدواریم با همکاری مردم این مشکل حل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها