دبیر کمیته دهه فجر مساجد گیلان:

برگزاری جشن فجر با بهره گیری از فضای مجازی

حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد با بیان اینکه نگاه انقلابی ارمغان برنامه‌های فجر با محوریت مساجد است، افزود: فضای مجازی فرصتی برای توسعه فعالیت‌های مسجدی و ترویج ارزش‌های دینی است.

برگزاری جشن فجر با بهره گیری از فضای مجازی
کد خبر: 460732
|
۱۳۹۹/۱۱/۰۵ ۱۸:۴۰:۳۰

اعتمادآنلاین| حجت‌الاسلام محمدعلی رضوانی‌نژاد با بیان اینکه نگاه انقلابی ارمغان برنامه‌های فجر با محوریت مساجد است، افزود: فضای مجازی فرصتی برای توسعه فعالیت‌های مسجدی و ترویج ارزش‌های دینی است.


وی ادامه داد: لذا تبیین گام دوم انقلاب، امید آفرینی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و پاسخ به شبهات با محوریت مساجد باید در اولویت باشد.


وی خاطر نشان کرد: بیان واقعیت‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی در ایستادگی و مقاومت مردم در برابر دسیسه‌های دشمنان دارد؛ بنابراین باید با روایت های صحیح و از نگاه هنر میراث انقلاب اسلامی را به نسل جدید منتقل کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان گفت: برنامه‌های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قالب طرح ملی ایران قوی با مشارکت بیش از 900 کانون فرهنگی هنری مساجد در سراسر گیلان برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است افزود: نقطه عزیمت انقلاب اسلامی مسجد بود، انقلاب در مساجد شکل گرفت و استمرار آن نیز از مساجد است.


مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد گیلان در بخش دیگری از سخنانش به صدور 242 مجوز الکترونیکی برای کانون‌های مساجد این استان در قالب رویداد ملی "فهما " با عنوان «ایران قوی» خبر داد و گفت: صدور مجوز جدید بر اساس اساسنامه جدید ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود.


رضوانی نژاد با بیان اینکه اولویت صدور مجوز الکترونیکی بر اساس امتیاز کانون‌ها در سامانه بچه‌های مسجد است اعلام کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری می‌توانند با مراجعه به بخش کاربری کانون به نشانی «پرتال بچه‌های مسجد» نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.


وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حمایت‌هایی برای مساعدت به کانون‌ها برای ثبت سامانه جذب شده که در اختیار مدیران کانون‌های فعال قرار می‌گیرد.


930 کانون فرهنگی هنری در مساجد گیلان فعال است.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها