کد خبر: 462525
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۰:۳۷:۴۰
| |

واکنش مجلس به عدم حضور رییس‌جمهور در جلسه بودجه 1400

یک عضو هیات‌رییسه مجلس با انتقاد از عدم حضور رییس‌جمهور در جلسه بررسی کلیات لایحه بودجه1400 مجلس گفت: این امر به معنای بی‌احترامی به ملت و بی‌احترامی به نمایندگانی است که عصاره فضائل ملت هستند.

واکنش مجلس به عدم حضور رییس‌جمهور در جلسه بودجه 1400
کد خبر: 462525
|
۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۱۰:۳۷:۴۰

اعتمادآنلاین| یک عضو هیات رییسه مجلس با انتقاد از عدم حضور رییس جمهور در جلسه بررسی کلیات لایحه بودجه 1400 مجلس گفت: این امر به معنای بی‌احترامی به ملت و بی‌احترامی به نمایندگانی است که عصاره فضائل ملت هستند.

حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس درباره عدم حضور رییس‌جمهور در جلسه خطاب به رییس مجلس اظهار کرد: شما اشاره کردید که 10 روز قبل به آقای رییس‌جمهور نامه ای نوشتید، ولی حقیقتا این موضوع بی احترامی به ملت ایران است، این امر به معنای بی احترامی به نمایندگانی است که عصاره فضائل ملت هستند، نزدیک به 9 ماه از آغاز به کار مجلس یازدهم می گذرد ولی آقای رییس جمهور برای یکبار هم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حاضر نشدند، این موضوع توجیه ندارد که در قرنطینه باشند و اظهار نظر کنند که مصوبه مجلس را نمی پذیریم.

وی اضافه کرد: ایشان فرصت داشتند امروز ایرادات خود را از تریبون مجلس شورای اسلامی بیان کنند، اینکه صرفا از جلسه هیات دولت اعلام کنند ما مصوبه مجلس و لایحه کمیسیون تلفیق را نمی پذیریم صحیح نیست.

این عضو هیات‌رییسه مجلس گفت: زمانی که قرار بود کلیات لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق رد شود، اعلام کردند ما با تغییرات هیچ مشکلی نداشته و آن را می پذیریم، یعنی به مجلس اجازه تغییر دادند و نمایندگان دولت و سازمان برنامه و بودجه در تمام جلسات کمیسیون تلفیق حضور داشتند.

موسوی لارگانی در پایان اضافه کرد: لایحه بودجه دولت بیشتر جنبه سیاسی داشت تا جنبه رفع مشکلات مردم، به صف های خرید روغن نگاه کنید، در کجا برای فراهم کردن کالاهای اساسی ارز 4200 تومانی داده شد؟ ما که تا پایان سال ارز 4200 تومانی در اختیار دولت قرار دادیم، چرا هر روز مسئله جدیدی برای مجلس یازدهم که به فرموده مقام معظم رهبری یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس است، ایجاد می کنند؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها