کد خبر: 464378
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۴:۱۵:۰۰
| |

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان:

اهانت به رئیس‌جمهور بار‌ها توسط رهبر انقلاب رد شده است / با هتاکان به رییس‌جمهور برخورد می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان درباره توهین به رییس‌جمهور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: توهین به رئیس‌جمهوری که با رأی خود مردم سرکار آمده و در حال حاضر هم رئیس‌جمهور قانونی کشور است، حرکتی خلاف شرع و قانون است و با افرادی که این کار را انجام داده‌اند برخورد خواهد شد.

اهانت به رئیس‌جمهور بار‌ها توسط رهبر انقلاب رد شده است / با هتاکان به رییس‌جمهور برخورد می‌شود
کد خبر: 464378
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ ۱۴:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| برخورد با این افراد باید به روشی انجام بگیرد که در جهت دفاع از حقوق عامه باشد و اگر این کار اتفاق نیفتد باعث ضایع شدن حقوق افرادی می‌شود که امروز با هدف ادای دین به نظام و انقلاب و شهدا در مراسم حضور پیدا کردند.

با وجود تذکر‌های مکرر رهبر انقلاب جمعی از افراد در مراسم 22 بهمن اصفهان شعار‌ "مرگ بر روحانی" دادند. این فیلم به صورت گسترده در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود. اهانت به مسئولین و رئیس جمهور تاکنون بار‌ها توسط رهبر انقلاب رد و مورد انتقاد قرار گرفته است.

احمد عبداللهی­‌نژاد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان درباره توهین‌هایی که در حاشیه مراسم امروز اتفاق افتاده بود، توضیح داد: در شرایط سخت اقتصادی و مشکلات موجود که باعث گلایه‌مندی مردم شده هیچ جای تردیدی نیست و در جایگاه اختیارات خود پیگیر مطالبات مردم از مسؤولان کشور هستیم، اما توهین به رئیس‌جمهوری که با رأی خود مردم سرکار آمده و در حال حاضر هم رئیس‌جمهور قانونی کشور است، حرکتی خلاف شرع و قانون است و با افرادی که این کار را یا به صورت خودسر و یا به­ طور سازمان‌یافته انجام داده‌اند برخورد خواهد شد.

منبع: فرارو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها