عباسعلی کدخدایی:

نخبگان شورای نگهبان را در اجرای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 همراهی کنند / نظرخواهی از مردم و نخبگان می‌تواند مشکلات ما را حل کند

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه از نخبگان کشور درخواست داریم که ما را در بهتر اجرا کردن انتخابات 1400 همراهی کنند، گفت: در کنار سلامت انتخابات باید سلامت مردم را ملاک قرار دهیم.

نخبگان شورای نگهبان را در اجرای انتخابات ریاست‌جمهوری 1400 همراهی کنند / نظرخواهی از مردم و نخبگان می‌تواند مشکلات ما را حل کند
کد خبر: 466369
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۳ ۱۱:۱۴:۵۴

اعتمادآنلاین| عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در مراسم اختتامیه رویداد ایده نگاری بحران کرونا و مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400، اظهار کرد: از همه دستگاه‌‌ها و اعضای محترم هیأت داوری و کسانی که پیگیر برگزاری این رویداد بودند، بسیار سپاسگزارم.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: ویروس منحوسی که جامعه بشریت را درگیر کرده و همه مشغول مبارزه با آن هستند و همه دستگاه‌ها به دنبال این هستند که بتوانند مشکلات کرونا را برطرف کنند.

وی اضافه کرد: از عزیزان در وزارت بهداشت که برای مقابله با این بیماری تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم. آنچه که مهم است این است که مبارزه با کرونا نیازمند مشارکت همه عزیزان و آحاد جامعه است و فقط مسئولان نمی‌توانند بار مبارزه با کرونا را به دوش داشته باشند، پژوهشکده شورای نگهبان نیز با همین عقیده تلاش کرد و برای بهتر برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری 1400 گام برداشت.

رییس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: با وضعیت موجود و‌ شیوع این ویروس چگونه ما بتوانیم انتخابات سالم‌تری را برگزار کنیم؟

وی ادامه داد: سلامت شورای نگهبان یعنی صیانت از آرا مردم اما از سال گذشته نه تنها آرا مردم بلکه سلامت مردم نیز برای ما اهمیت پیدا کرد.

وی با بیان اینکه نظرخواهی از مردم و نخبگان می‌تواند مشکلات ما را حل کند، افزود: 400 نفر از نخبگان درگیر رقابت‌ها بودند و برندگان انتخاب و معرفی می‌شوند؛ انشاالله این حرکت ادامه یابد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها