رئیس‌جمهور از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه اشتغال‌زایی تقدیر کرد

رئیس‌جمهوری از تلاش‌های و خدمات رئیس و تمامی کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) برای ایجاد اشتغال برای مددجویان، تقدیر و تشکر کرد و نوشت: از تلاش‌ها و خدمات جنابعالی و همه همکارانتان در سراسر کشور تقدیر می‌شود. 

رئیس‌جمهور از تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه اشتغال‌زایی تقدیر کرد
کد خبر: 466721
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۴ ۱۴:۲۷:۱۸

اعتمادآنلاین| رئیس جمهور از تمامی کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد اشتغال برای مددجویان، تقدیر و تشکر کرد.

حسن روحانی رئیس جمهور، از تلاش‌های و خدمات رئیس و تمامی کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ایجاد اشتغال برای مددجویان، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمهور در پی نوشت گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از عملکرد اشتغال این کمیته در سال 98 و 10 ماهه سال 99 نوشت: " از تلاش‌ها و خدمات جناب عالی و همه همکارانتان در سراسر کشور تقدیر می‌شود.

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گزارشی به رئیس جمهور از عملکرد این کمیته در زمینه اشتغال مددجویان، اجرای دو کلان پروژه " هدایت شغلی" با محوریت ارتقاء توانمندی‌های شغلی مددجویان از طریق توسعه مشاوره شغلی، آموزش‌های کسب و کار، فعالیت‌های کاریابی و ایجاد کسب و کار‌های خرد سراسری و " راهبری شغلی" با محوریت کارآفرینان حرفه‌ای و فعالان کسب و کار با تاکید بر توسعه زنجیره‌های تولیدی و مشاغل دانش بینان را به عنوان اقدامات مهم اجرایی این نهاد با نگاهی تحولی عنوان کرده است.

ایجاد 175 هزار و 900 فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر 47 هزار میلیارد ریال در سال 98 و هدفگذاری اجرای 200 هزار فرصت شغلی در سال 99 با اختصاص مبلغ 61 هزار میلیارد ریال که تا این تاریخ 85 درصد آن محقق شده، از جمله نتایج اجرای دو کلان پروژه کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه اشغال مددجویان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها