ابوالقاسم رئوفیان،‌ فعال سیاسی اصولگرا،‌ در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

حدادعادل خیال همه را راحت کند و اسم رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید / جدال احمدی‌نژاد و حدادعادل دوئل انتخاباتی است

ابوالقاسم رئوفیان گفت: اظهارات آقای حدادعادل متاسفانه زیاد در راستای رفع دغدغه‌های مردم در انتخابات 1400 نیست. حتی می‌توان گفت، این عمل به نوعی مؤید آن است که ایشان با وجود نداشتن جایگاه قانونی، از رد صلاحیت‌شده‌ها مطلع است پس ایشان خیال همه را را راحت کند و اسم رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید.

حدادعادل خیال همه را راحت کند و اسم رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید / جدال احمدی‌نژاد و حدادعادل دوئل انتخاباتی است
کد خبر: 467174
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «آمدن احمدی‌نژاد به انتخابات را اصلاً در نظر نگیرید، به ‌نوعی این تکلیف روشن است. بنابراین چندان تحت تاثیر موضع‌گیری و فضای مجازی و بودن و نبودن و برخی حرف ‌زدن‌ها و اظهارنظرها نباشید چراکه چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، دوره قبلی هم رخ نداد چه برسد به اینکه الان چهار سال هم گذشته و بدتر هم شده است؛ یعنی به هر دلیلی آن اتفاق نیفتاد این بار دلایل بیشتر است بنابراین درباره این مساله نباید فکر کرد.» این اظهارنظر غلامعلی حدادعادل حتی با نقد جدی مخالفان سرسخت احمدی‌نژاد روبه‌رو شد، چراکه اساساً اظهارنظر فردی که به لحاظ قانونی اجازه ورود به تعیین صلاحیت‌ها را ندارد نشانه مداخله‌جویی آشکار است.

ابوالقاسم رئوفیان،‌ فعال سیاسی اصولگرا،‌ در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در این‌ باره اظهار کرد: اظهارات آقای حدادعادل متاسفانه زیاد در راستای رفع دغدغه‌های مردم در انتخابات 1400 نیست. حتی می‌توان گفت، این عمل به نوعی مؤید آن است که ایشان با وجود نداشتن جایگاه قانونی، از رد صلاحیت‌شده‌ها مطلع است پس ایشان خیال همه را را راحت کند و اسم رد صلاحیت‌شده‌ها را بگوید. باید به آقای حداد گفت، شما چطور ادعای سیاستمداری می‌کنید و در قالب لیدر یک جریان ریشه‌دار ادبیات غیرمنطقی دارید. انگار آنها این پیام را می‌دهند که حتی می‌توانند روی تصمیم شورای نگهبان تاثیرگذار باشند. آن هم در شرایطی که در میان عامه مردم محبوبیت و مقبولیتی ندارند.

دبیر کل حزب ایران‌زمین در ادامه گفت: این سخنان من به هیچ وجه مهر تاییدی بر حضور احمدی‌نژاد نیست چراکه او در طول هشت سال ریاست‌جمهوری همه سرمایه‌های مملکت را به هدر داد آن هم در شرایطی که کشور را با نفت 110 دلاری و با بیشترین فروش اداره می‌کرد. آقای خاتمی در حالی کشور را به احمدی‌نژاد داد که با داشته‌های آن برهه به راحتی می‌شد امور حوزه‌های مختلف را به سادگی مدیریت کرد.

او تصریح کرد:‌ جدال احمدی‌نژاد و حدادعادل یک دوئل انتخاباتی است که با توجه به اینکه مردم روزهای دشواری را سپری می‌کنند کار قشنگی نیست و باعث ایجاد نوعی بدبینی در میان مردم خواهد شد، این در حالی است که نه دولت بهاری‌ها و نه گروه‌شان توانایی رسیدگی به امور و کاهش مشکلات مردم را ندارند.

این فعال سیاسی اصولگرا توضیح داد: مساله اول انتخابات 1400 برای ما این است که برای مشارکت حداکثری هر کاری که لازم است انجام دهیم. اما برخی تمام هم و غم‌شان را به کار بسته‌اند تا با ایجاد دلسردی در جامعه، انتخابات با رأی کمی برگزار شود و خودشان بتوانند دولت را در دست گیرند.

ابوالقاسم رئوفیان در پایان گفت: نباید به یکدیگر پنجه بیندازیم و با ایجاد هرج‌ومرج انگیزه مردم را روزبه‌روز کمتر کنیم چون چنین کارهایی با شاخصه‌های رجل سیاسی منافات دارد و به لحاظ روحی و روانی جامعه را آزار می‌دهد.

چکیده گفت‌وگو با ابوالقاسم رئوفیان

-اظهارات حدادعادل در راستای رفع دغدغه‌های مردم در انتخابات 1400 نیست

-اظهارات حدادعادل این پیام را می‌دهد که حتی می‌توانند روی تصمیم شورای نگهبان تاثیرگذار باشند

-احمدی‌نژاد همه سرمایه‌های مملکت را به هدر داد

-آقای خاتمی در حالی کشور را به احمدی‌نژاد داد که با داشته‌های آن برهه به راحتی می‌شد امور حوزه‌های مختلف را به سادگی مدیریت کرد

-دولت بهاری‌ها توانایی کاهش مشکلات مردم را ندارند

-برخی تمام هم و غم‌شان را به کار بسته‌اند تا با ایجاد دلسردی در جامعه، انتخابات با رأی کمی برگزار شود و خودشان بتوانند دولت را در دست گیرند

-نباید به یکدیگر پنجه بیندازیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها