کد خبر: 467687
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۲:۴۷:۳۳
| |

زهره الهیان، عضو کمیسیون امنیت ملی:

رویکرد نمایندگان، لغو تحریم‌های ظالمانه است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، رویکرد نمایندگان را لغو تحریم‌های ظالمانه خواند و تاکید کرد که نمایندگان مجلس مدافع عزت و تمامی حقوق مردم‬⁩ در شورای هماهنگی اجرای قانون لغو تحریم‌ها خواهند بود.

رویکرد نمایندگان، لغو تحریم‌های ظالمانه است
کد خبر: 467687
|
۱۳۹۹/۱۲/۰۹ ۱۲:۴۷:۳۳

اعتمادآنلاین| یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، رویکرد نمایندگان را لغو تحریم‌های ظالمانه خواند و تاکید کرد که نمایندگان مجلس مدافع عزت و تمامی حقوق مردم‬⁩ در شورای هماهنگی اجرای قانون لغو تحریم‌ها خواهند بود.

زهره الهیان در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«طی حکمی از سوی قالیباف، رئیس کمیسیون سیاست خارجه و رئیس کمیسیون انرژی ⁧‫مجلس‬⁩ مامور شدند تا در شورای هماهنگی اجرای قانون لغو تحریم‌ها حضور پیدا کرده و نظرات مجلس و نمایندگان را با رویکرد تعاملی اعمال نمایند و نظارت مستمر بر روند اجرای قانون لغو تحریم‌ها داشته باشند.

رفاه و سلامت از حقوق اساسی مردم است که با تحریم‌های ظالمانه هدف قرار گرفته، نگاه نمایندگان ملت حفظ عزت و اقتدار مردم و لغو تحریم‌های ظالمانه جهت گشایش اقتصادی و دفاع از حقوق ملت ایران است.

هم‌صدایی دولت و مجلس به معنای حذف صدای مخالف نیست. نمایندگان مجلس مدافع عزت و تمامی حقوق حقه مردم شریف ⁧‫ایران‬⁩ در شورای هماهنگی اجرای قانون لغو تحریم‌ها خواهند بود.»

هفته گذشته رئیس مجلس شورای اسلامی در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای تعامل با دولت و حل اختلافات درباره نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، روسای 2 کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی مجلس را موظف کرد با محوریت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی و در تعامل با نهادهای مرتبط دولتی، این مسئله را پیگیری و نتیجه را در اسرع وقت به وی و صحن مجلس گزارش کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها