کد خبر: 471104
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۱۰:۰۳:۳۰
| |

امروز؛نخستین فینال لیگ برتر

اوج هیجان زیر تور والیبال

لیگ والیبال ایران به مرحله پایانی خود رسده و امروز اولین فینال این فصل برگزار خواهد شد.

اوج هیجان زیر تور والیبال
کد خبر: 471104
|
۱۳۹۹/۱۲/۲۲ ۱۰:۰۳:۳۰

اعتمادآنلاین| امروز و ساعت 17 نخستین فینال رقابت های لیگ برتر والیبال بین تیم های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار می شود.این اتفاق پس از توافق مدیران عامل دو تیم افتاد و طبق این توافق دیدار دوم در فینال هم روز یکشنبه 24 اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شهرداری ارومیه با هدایت پیمان اکبری موفق شدند در دو دیدار هراز آمل را از پیش رو بردارند.

تیم لبنیات آمل در بازی برگشت که دو بازیکن کلیدی خود یعنی فرهاد قائمی و رضا قرا را در اختیار نداشت دو ست اول و چهارم را با امتیازات 25-23، 25-23 برد و ست های دوم، سوم و پنجم را با امتیازات 24-26، 17-25 و10-15 باخت تا شهرداری ارومیه اولین فینالیست لیگ برتر والیبال باشد.

در دیگر بازی نیمه نهایی هم تیم های فولاد سیرجان و فولاد سپاهان به مصاف هم رفتند که این شاگردان تندروان بودند که موفق شدند به فینال برسند.

آنها که بازی اول را با پیروزی 3- صفر و با امتیازات 27-25، 25-23 و 25-21 ،پشت سر گذاشته بودند بعداز شهرداری ارومیه دومین فینالیست لیگ برترشدند.

در صورت تساوی بازی شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان بازی سوم سه شنبه 26 اسفندماه برگزار خواهد شد.این در حالی است که طبق توافق دو تیم فولاد سپاهان و هراز آمل ، بازی رده بندی برگزار نمی‌شود و دو تیم سوم مشترک شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها