وزیر علوم:

سال 99 برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود/ هر کدام از سختی ها و چالش ها می توانست، یک مشکل جدی برای یک دولت و ملت باشد

وزیر علوم تاکید کرد که سال 99 برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود.

سال 99 برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود/ هر کدام از سختی ها و چالش ها می توانست، یک مشکل جدی برای یک دولت و ملت باشد
کد خبر: 473079
|
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ ۰۸:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| «منصور غلامی»، وزیر علوم، در رابطه با تلاش های دولت و وزارت علوم در سال 1399گفت: در ابتدا سال جدید را خدمت خبرنگاران برنا و اصحاب رسانه که در سال 99 بسیار برای اطلاع رسانی به موقع، دقیق و درست به مردم زحمت کشیدند تبریک می گویم. همچنین نوروز و اعیاد شعبان را به مردم عزیز تبریک می گویم که باعث شادی و سرور در دل مومنین است. سال 1400 را سال موفقیت مردم و شادی و سلامتی و توفیقات بیشتر و موفقیت نظام اسلامی در عرصه های مختلف می دانم.

به گزارش برنا، او ادامه داد: سال 99 برای دولت سالی پر از چالش و سختی بود به دلایل مختلف از جمله تنگناها‌ و مشقت ها در اثر تحریم های همه جانبه، اما آنچه که عرض می کنم این است که با تلاش تک تک خانواده دولت و افراد جامعه این گرفتاری به خوبی مدیریت شده است.

غلامی گفت: هر کدام از این سختی ها و چالش ها می توانست یک مشکل جدی برای یک دولت و ملت باشد، مردم ما تحمل بسیاری کردند و طبق فرموده، بعد هر سختی آسایش و آسانی است، امیدوارم در سال جدید سختی ها نتیجه آسایش را به دنبال داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها