جهانگیری: اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان‌پیگیری می‌شود

معاون اول رییس جمهور صبح امروز (شنبه) با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد شهر مشهد شد.

جهانگیری: اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان‌پیگیری می‌شود
کد خبر: 474163
|
۱۴۰۰/۰۱/۱۴ ۰۹:۲۳:۰۸

اعتمادآنلاین| اسحاق جهانگیری در بدو ورود به شهر مشهد و در جمع خبرنگاران با درود به ساحت علی ابن موسی الرضا(ع) تاکید کرد: یکی از توفیقات برای هر ایرانی این است که به مشهد سفر کند و به زیارت امام رضا(ع)مشرف شود.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی مهمترین استان کشور از نظر جمعیت، وسعت و شرایط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است، افزود: باید مسئولان مرکز مرتب در استان حضور یابند و مسایل این استان بزرگ در گفت و گو با مقامات استانی و مردم بررسی شود.

جهانگیری با اشاره به شرایط و پتانسیل های کنونی این استان در زمینه های صنعتی، کشاورزی، خدمات و گردشگری زیارتی، گفت: این استان می تواند همواره به کانون های مهم توسعه و پیشرفت ایران تبدیل شود .

وی همچنین با اشاره به هم مرز بودن این استان با دو کشور دوست و همسایه، افزود: این ظرفیت می تواند زمینه صدور کالاها و ارتباط اقتصادی با این کشور ها را فراهم کند.

جهانگیری با تاکید براینکه اقتصاد مقاومتی به عنوان راهبرد اصلی دولت در همه استان ها در حال پیگیری است، ادامه داد: در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مسایل پیش رو مطرح و موانع و چالش های موجود بر سر پیشرفت اقدامات استانی بررسی می شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های مهم شهری در مشهد در این سفر خاطرنشان کرد: مشهد بعد از تهران کلان شهر بزرگ کشور است و با مسایل پیچیده در بخش های حمل و نقل، زیبا شناسی و حاشیه نشینی متعددی روبرو است که باید به این مسایل توجه شود.

جهانگیری در پایان مصاحبه خود تصریح کرد: در این سفر جلسات متعددی با مسئولان استان برگزار می شود که امیدوارم به نتایج خوبی برای توسعه و پیشرفت استان خراسان رضوی دست یابیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها