کد خبر: 477088
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۲۱:۴۵:۱۳
| |

نرخ تورم را به صفر می رسانم! / مردم به ریال درآمد دارند اما به دلار خرید می‌کنند

غرضی، نامزد احتمالی ریاست جمهوری انتخابات 1400 گفت: ثروت کشور در اختیار تعداد معدودی رانت‌خوار قرار گرفته است. قطعا این کشور انقدر ثروتمند هست که می‌توان تورمِ آن را منفی کرد. بسیار ساده است و راه حل آن این است که دست رانت‌خواران را از قدرت سیاسی کوتاه کنیم.

نرخ تورم را به صفر می رسانم! / مردم به ریال درآمد دارند اما به دلار خرید می‌کنند
کد خبر: 477088
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۵ ۲۱:۴۵:۱۳

اعتمادآنلاین| محمد غرضی در بخش‌هایی از سخنان خود گفت:

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غرضی گفت: بیشترین افرادی که ممکن است پیام من به آن‌ها برسد و از این حضور استقبال کنند قاعده جامعه هستند؛ یعنی کارگران، کشاورزان و زحمت‌کشان و افرادی که دستشان به هیچ عنوان به منابع رسمی مانند کارمندی و بیمه داشتن نمی‌رسد و این را هم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفته ام که دولت، مجلس و قوه قضائیه و رانت خواران باید جیب مردم را آزاد بگذارند و ارزش جیب مردم را هر روز کم ارزش‌تر از روز قبل نکنند باید حتما پول ملی تثبیت شود.

*دولت روحانی با اینکه 600 میلیارد دلار درآمد داشته، اما بیشترین فشار را به جامعه آورده است تا جایی که مردم باید در بازار به دلار خرید کنند؛ در حالی که به ریال درآمد دارند.

*بنده سال هاست که برای خبرنگاران توضیح دادم که سیاست خارجی انعکاس سیاست داخلی است و من به سیاست خارجی به مراتب بیشتر اهمیت می‌دهم تا سیاست داخلی. میز مذاکره‌ای که ظرف این 100 سال ایران با کشور‌های خارجی داشته، هیچ نفعی برای ملت ایران نداشته و باعث کودتا و جنگ شده و باعث این شده که نصف ملت ایران توسط انگلیس در قرن نوزدهم از بین بروند؛ شما شاهدید که در جنگ 8 ساله یک میلیون نفر مجروح داشتیم، پس چه نتیجه‌ای داشت مذاکرات؟ به جای اینکه به استعداد داخلی تکیه شود به میز مذاکره دل ببندیم.

*

من در مدیریت خود توانسته ام که این اتفاق را رقم بزنم که برعکس مسیر تورم عمل کنم. یک مثال می زنم. کشور 80 میلیون جمعیت دارد و 170 الی 180 میلیون سیم کارت؛ هر کدام از این سیم کارت‌ها در ماه بیست الی سی هزار و یا چهل هزار تومان پرداختی دارد؛ در حالی که در آمریکا حدود 320 میلیون جمعیت وجود دارد و 270 میلیون سیم کارت. هر سیم کارت چه از آن برای تماس استفاده شود و چه نشود ماهی 50 دلار که با ارز 20 هزار تومان حدود یک میلیون تومان می شود هزینه دارد.

قطعا این کشور انقدر ثروتمند هست که می‌توان تورمِ آن را منفی کرد.

* رانت‌‎خواران سیاسی، اقتصادی و گردنه بزن را باید عقب رانده تا مردم جای آن‌ها را بگیرند و این اقدامی بسیار ساده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها