مجید آخوندی، معاون سیاسی سازمان صداوسیما اعلام کرد:

افزایش 25 درصدی فرصت تبلیغات نامزدها در رسانه ملی

معاون سیاسی سازمان صداوسیما با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات رسانه ملی، از افزایش 25 درصدی فرصت تبلیغات نامزدها در رسانه ملی برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

افزایش 25 درصدی فرصت تبلیغات نامزدها در رسانه ملی
کد خبر: 480761
|
۱۴۰۰/۰۲/۰۷ ۱۸:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| معاون سیاسی سازمان صداوسیما با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات رسانه ملی، از افزایش 25 درصدی فرصت تبلیغات نامزدها در رسانه ملی برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش ایسنا، مجید آخوندی، رئیس ستاد انتخابات این رسانه با بیان اینکه که این ستاد از اردیبهشت پارسال کارش را آغاز کرده است، گفت: معاونت‌های مختلف رسانه ملی تولید 400 هزار دقیقه برنامه را برای انتخابات پیش رو تدارک دیده‌اند که اگر گزارش‌های خبری را هم به این آمار اضافه کنیم، حجم برنامه‌های تولیدی انتخاباتی صداوسیما به بیش از 530 هزار دقیقه خواهد رسید.

وی اعلام کرد که در دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری حدود 267 هزار دقیقه برنامه انتخاباتی تولید شده بود.

رئیس ستاد انتخابات صداوسیما از برنامه‌ریزی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما برای طراحی برنامه‌هایی در فضای مجازی و ایجاد امکانات در پلتفرم‌های داخلی برای نامزدهای انتخابات جهت تبلیغ و معرفی خود خبر داد و همچنین گفت: مرکز تحقیقات سازمان صدا با انجام نظرسنجی‌های دقیق، نبض جامعه را در موعدهای زمانی مشخص‌شده می‌گیرد و به سیاست‌گذاری‌های رسانه‌ای در عرصه انتخابات کمک فراوانی می‌کند.

آخوندی از تدارک 81 برنامه در سیما و 56 برنامه در صدا در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای این دوره از انتخابات تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات صداوسیما با اشاره به محدودیت‌های ناشی از کرونا که بر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری اثرگذار خواهد بود، از اختصاص 1100 دقیقه برنامه انتخاباتی برای هر نامزد خبر داد که در آن‌ها می‌توانند به معرفی خود و برنامه‌هایشان بپردازند و تصریح کرد: این حجم از برنامه نسبت به دوره قبل 25 درصد بیشتر است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها