علت تغییرات در جداول بودجه 1400 هنوز در هاله‌ای از ابهام است / دلخوش اباتری: اعضای هئت رئیسه امروز می‌خواهند ابهامات را رفع کنند

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در نشست غیر علنی مجلس در مورد نامه صد نماینده پیرو تخلف صورت گرفته در بودجه 1400 صحبتی صورت نگرفت، اما هیئت رئیسه اعلام داشت در ساعت 2 بعد از ظهر در محل برگزاری کمیسیون تلفیق پاسخگوی سوالات و ابهامات نمایندگان معترض خواهدبود.

علت تغییرات در جداول بودجه 1400 هنوز در هاله‌ای از ابهام است / دلخوش اباتری: اعضای هئت رئیسه امروز می‌خواهند ابهامات را رفع کنند
کد خبر: 484252
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۹ ۱۱:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| کاظم دلخوش اباتری، نماینده صومعه سرا و عضو کمیسیون تلفیق بودجه در رابطه با اینکه آیا در نشست غیر علنی مجلس پیرامون تخلف در بودجه 1400 بحثی مطرح شد گفت: در نشست غیر علنی مجلس در مورد نامه صد نماینده پیرو تخلف صورت گرفته در بودجه 1400 صحبتی صورت نگرفت، اما هیئت رئیسه اعلام کرد در ساعت 2 بعد از ظهر در محل برگزاری کمیسیون تلفیق پاسخگوی سوالات و ابهامات نمایندگان معترض خواهد بود.

به گزارش برنا، کاظم دلخوش از جمله نمایندگانی است که نامه شکایت از هیئت رئیسه را به امضا رسانده و معتقد است بودجه نوشته شده و به تصویب رسیده توسط مجلس با بودجه ای که به دولت ارجاع شد تفاوت دارد و چنین تخلف و دستکاری در بودجه سابقه نداشته است.

گفتنی است که نخستین بار علی خضریان عضو کمیسیون اصل نود در اینستاگرام خود از رانت بزرگ در مجلس خبرداده بود. خضریان آورده بود: پیگیری یک رانت بزرگ. جناب آقای محمدباقر قالیباف، جناب آقای الیاس نادران. متاسفانه بررسی جداول بودجه 1400 حاکی از تغییرات گسترده ارقام و اعداد پس از رای‌گیری بودجه در صحن مجلس با اطلاع و تایید جنابتان می‌باشد. تا آنجا که در کمال تعجب جداول 25 روز پس از تصویب بودجه ابلاغ شده که در نوع خود بی‌نظیر است. بنابراین با توجه به رانت ایجادشده برای عده‌ای خاص و تذکرات متعدد نمایندگان پیرامون این موضوع که شنیده نشده، با هدف جلوگیری یک رانت بزرگ که منجر به ذبح قانون‌گرایی در نظام بودجه‌ریزی کشور خواهد شد این تخلف را پیگیری خواهم کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها