کد خبر: 488043
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۰:۲۸:۰۰
| |

تیم لندرکینگ، فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن:

بازگشت به برجام، در راستای منافع ایران و آمریکا است

فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن گفت که بازگشت متقابل به اجرای مفاد برجام در راستای منافع هر دو طرف (آمریکا و ایران) و همچنین به نفع ثبات منطقه‌ای است.

بازگشت به برجام، در راستای منافع ایران و آمریکا است
کد خبر: 488043
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۱ ۱۰:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن گفت که بازگشت متقابل به اجرای مفاد برجام در راستای منافع هر دو طرف (آمریکا و ایران) و همچنین به نفع ثبات منطقه‌ای است.

به گزارش ایلنا، «تیم لندرکینگ» فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن گفت که بازگشت متقابل به اجرای مفاد برجام در راستای منافع هر دو طرف (آمریکا و ایران) و همچنین به نفع ثبات منطقه‌ای است.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا موفقیت در مذاکرات برجامی در وین می‌تواند به حل مناقشه یمن کمک کند یا خیر، گفت: «همانطور که می‌دانید، آمریکا برای حل مشکلاتی که مانع بازگشت متقابل به برجام با ایران است، با شرکای چینی، روس و اروپایی در مذاکرات شرکت می‌کند. معتقدیم که چنین اقدامی هم پاسخگوی منافع تهران و واشنگتن و هم در راستای ثبات منطقه‌ای است».

لندرکینگ افزود: «قصد داریم به رایزنی‌های فشرده با شرکای منطقه‌ای خود درباره ایران ادامه دهیم، ما همچنین از گفت‌وگو بین کشورها در راستای امنیت و ثبات منطقه‌ای حمایت می‌کنیم».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها