کد خبر: 490799
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۴:۰۳:۲۲
| |

علت اصلی اختلاف بین نیکزاد و رئیسی چه بود؟ / مسئول ستاد مرکزی رئیسی معرفی شد

گفته می‌شود علت اصلی اختلاف بین علی نیکزاد و ابراهیم رئیسی سهم‌خوایی از دولت انقلابی سیزدهم باشد که تا اینجای کار ابراهیم رئیسی در برابر این درخواست‌ها مقاومت کرده است و کلیه امور مربوط به ستاد مرکزی اش را به «سیدصولت مرتضوی» شهردار پیشین مشهد واگذار کرده است.

علت اصلی اختلاف بین نیکزاد و رئیسی چه بود؟ / مسئول ستاد مرکزی رئیسی معرفی شد
کد خبر: 490799
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ ۱۴:۰۳:۲۲

اعتمادآنلاین| «قاضی زاده هاشمی» با کناره‌گیری از هیات‌رییسه مجلس، خود را برای خداحافظی با بهارستان و ورود به پاستور آماده از هم اکنون آماده کرده است.

به گزارش دیده‌بان ایران، 10 روز پس از انتخاب علی نیکزاد به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی «ابراهیم رئیسی» برخی منابع از ایجاد اختلاف در ستاد انتخاباتی رئیس قوه قضاییه خبر می دهند.

خبرهای رسیده حاکی از این است که گفته می شود علت اصلی اختلاف بین علی نیکزاد و ابراهیم رئیسی سهم‌خوایی از دولت انقلابی سیزدهم باشد که تا اینجای کار ابراهیم رئیسی در برابر این درخواست ها مقاومت کرده است و کلیه امور مربوط به ستاد مرکزی اش را به «سیدصولت مرتضوی» شهردار پیشین مشهد واگذار کرده است.

گفته می شود یکی از دلایلی که نیکزادثمرین برخلاف «امیرحسین قاضی زاده هاشمی» در انتخابات روز چهارشنبه هیات رئیسه دومین سال مجلس یازدهم شرکت داشت و توانست به عنوان نایب رئیس اول پیروز این انتخابات شود همین اختلاف ها باشد.

این در حالی است که «قاضی زاده هاشمی» با کناره‌گیری از هیات‌رییسه مجلس، خود را برای خداحافظی با بهارستان و ورود به پاستور آماده از هم اکنون آماده کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها