کد خبر: 521279
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۱۴:۱۰:۰۰
| |

راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن دامداری در ظرفیت‌های مختلف

دستگاه شیر سرد کن صنعتی علاوه بر دامداری ها و دامپروری ها در ایستگاه ها جمع آوری شیر، لبنیاتی ها، فروشگاه ها و محل های عرضه ی شیر خام مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کارخانجات تولید بستنی و کیک و کلوچه نیز از جمله بزرگ ترین مصرف کنندگان شیر سرد کن هستند.

راهنمای خرید دستگاه شیر سرد کن دامداری در ظرفیت‌های مختلف
کد خبر: 521279
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۳ ۱۴:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین|

شیر سرد کن چیست؟

02

شیر سرد کن به مخزنی گفته می شود که به منظور نگهداری موقت شیر و همچنین خنک نگهداشتن آن بکار برده می شود و از جمله تجهیزات ضروری در دامداری ها و دامپروری ها به جهت جمع آوری و نگهداری شیر خام می باشد.
شیر پس از دوشیده شدن باید به سرعت در درون شیر سرد کن ریخته شود زیرا این دستگاه پس از ریخته شدن شیر در داخل آن به سرعت دمای شیر را کاهش داده و مانع از فاسد شدن آن می شود همچنین برای نگهداری شیر قبل از انتقال شیر به کارخانجات و مراکز استفاده از شیر خام مورد استفاده قرار می گیرد که اغلب برای این کار از شیر سرد کن هایی با حجم 1000 لیتری یا 2000 لیتری استفاده می شود.
دستگاه شیر سرد کن صنعتی علاوه بر دامداری ها و دامپروری ها در ایستگاه ها جمع آوری شیر، لبنیاتی ها، فروشگاه ها و محل های عرضه ی شیر خام مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین کارخانجات تولید بستنی و کیک و کلوچه نیز از جمله بزرگ ترین مصرف کنندگان شیر سرد کن هستند.
اغلب شیر سرد کن ها مجهز به سیستم هوای خنک بوده و برای تامین سرمایش مورد نیاز برای خنک نگهداشتن شیر از کندانسور های آلومینیومی استفاده می کنند همچنین بدنه ی این دستگاه از نوع استیل مقاوم و به صورت دو جداره و دارای عایق بندی می باشد . مخزن داخلی آن نیز کاملا به صورت بهداشتی تولید شده و باید تمامی استاندارد های موجود به صورت کامل را دارا باشد . این دستگاه بد دلیل بدنه ی بیرون استیل شست و شوی آن نیز بسیار آسان می باشد در نتیجه پس از اتمام کار با دستگاه می توانید آن را به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی بابت پوسیده شدن یا زنگ زدن دستگاه آن را بشویید.

انواع دستگاه شیر سرد کن کدام است؟

03

شیر سرد کن های صنعتی به طور کلی بر اساس مخزن و لیتراژ در انواع مختلف 100 تا 2000 لیتری به صورت تک مخزن و دو مخزن با توجه به نیاز شما طراحی و تولید می شوند و بر اساس نوع کارکرد به دو دسته تقسیم می شوند عبارتند از:
شیر سرد کن لبنیاتی: به این نوع شیر سرد کن، شیر سرد کن فروشگاهی نیز گفته می شود و در گنجایش های های 100 لیتری ، 200 ، 300، 400 و 500 لیتری قابل ساخت هستند.جنس بدنه این شیر سرد کن ها از نوع استیل استلنس می باشد که ضد زنگ بوده و تغییری در طعم و کیفیت شیر ایجاد نمی کند.همچنین به منظور جلوگیری از پوسیدگی بدنه دستگاه در محل جوشکاری از جوش آرگون استفاده شده است.به جهت جلوگیری از ته گرفتن شیر و همچنین چرخش مداوم شیر در این دستگاه یک همزن نیز تعبیه شده است.
شیر سردکن دامداری یا دامپروری: طراحی این شیر سرد کن ها به صورت افقی با مخزنی عریض می باشد و جنس بدنه آن ها از استیل است و در لیتراژ 1 تن تا 10 تن ساخته می شوند به دلیل ظرفیت بالایی که دارند برای دامداری ها و دامپروری هایی که شیر خام را پس از دوشیده شدن در دستگاه هایی با گنجایش بالا نگهداری می کنند بسیار مناسب است.

دستگاه شیر سردکن بر اساس ظرفیت های مختلف

04

یکی از ضروری ترین تجهیزات گاوداری و لبنیاتی شیرسرد کن ها می باشد، که در دو مدل تک مخزن و دومخزن (دوقلو) در گنجایش های مختلف اعم از (200، 300، 500 و یک تن) طراحی و تولید می شوند، و قابلیت سالم ماندن شیر تا 4 روز را دارد. جنس بدنه، وان، همزن شیر سرد کن های تک مخزن و دومخزن از استیل ضد زنگ ساخته شده است، و بر روی بدنه ی این شیر سرد کن ترموستات دیجیتال جهت تنظیم و کنترل دمای شیر داخل مخزن نصب شده است. عایق بندی شیر سرد کن های لبنیاتی از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد، تا بتوانند از هدر رفت بیش از حد انرژی داخل مخزن جلوگیری می کند. در قسمت پشت شیرسرد کن لوله های ده سانتی مسی به کار رفته است، که به مخزن دستگاه وصل می شود، و موجب خنک ماندن شیر درون دستگاه می شود، در قسمت جلو و پایین شیر سرد کن دوقلو به دلیل وجود دو مخزن بزرگ دوعدد شیر تخلیه کلاجی قرار داده شده است، که به توان به راحتی شیر درون دستگاه را خارج کرد. در قسمت زیرین دستگاه چرخ هایی قرار گرفته شده است، تا بتوانید به راحتی دستگاه را بدون داشتن هیچ مشکلی جا به جا کرد.

فروشندگان شیر سرد کن

فروشندگان و تولید کنندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند چند تولید کننده برتر اینه دستگاه در ادامه معرفی شده است.

صنایع برودتی آرامیس مارکت

صنایع آرامیس مارکت یکی از بهترین و برجسته ترین تولید کنندگان شیر سرد کن دوقلو با بهترین قیمت و کیفیت در ابعاد مختلف می باشد. این مجموعه با جلب رضایت تمامی مشتریان خود توانسته محصولات خود را در سراسر کشور عرضه کند. ارائه خدمات پس از فروش در سرتاسر ایران با تعمیرکاران حرفه ای و مجرب نیز از دیگر ویژگی های این گروه صنعتی می باشد.

https://aramismarket.ir/

صنایع برودتی ریما سرما

صنایع برودتی ریما سرما یکی از برجسته ترین تولید کنندگان شیر سرد کن های لبنیاتی مناسب برای استفاده صنعتی می باشد این مجموعه توانسته خود را به عنوان یکی از موفق ترین شرکتها تولیدی مطرح کند و جایگاه ویژه ای در میان تولیدکنندگان ایرانی داشته باشد.لازم به ذکر است که تمامی محصولاتاین مجموعه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

https://rimasarma.ir/

خرید شیر سرد کن صنایع برودتی ریما سرما

صنایع برودت سرما

صنایع برودت سرما یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع تجهیزات لبنیاتی و شیر سرد کن در خاورمیانه می باشد. این مجموعه با به کار گیری مهندسان و متخصصان و همچنین توزیع کنندگان سخت کوش فعالیت خود را از سال 1376 آغاز کرده و مفتخر است که توانسته محصولات خود را بهترین کیفیت و خدمات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ارسال کند.
https://brodatsarma.com/

لیست قیمت شیر سرد کن برودت سرما

هنگام خرید شیر سرد کن به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که می دانید شیر سرد کن در انواع مختلفی و در لیتراژ های گوناگونی ساخته می شود که ماهیت اصلی این دستگاه نگهداری و جلوگیری از فاسد شدن شیر در مدت زمان 4 روز می باشد که با خنک نگه داشتن شیر در داخل مخزن و باایجاد حرکت چرخشی مانع از فاسدی شیر و رشد باکتری ها می شود از این روی داشتن یک دستگاه شیر سرد کن با کیفیت یکی از تجهیزات ضروری در دامداری، گاوداری و لبنیاتی ها به شمار می آید، حال در این مطلب قصد داریم به شما کمک کنیم تا بهترین خرید شیرسردکن را داشته باشید.

یکی از اساسی ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید داشتن موتور پر قدرت دستگاه است و دیگری جنس بدنه ی شیرسرد کن که در ساختار این دستگاه باید از استیل استنلس ضد زنگ استفاده شده باشد و همینطور پره های چرخشی داخل مخزن هم از این جنس باید تعبیه شده باشد تا درصد زنگ زدگی را به صفر رسانده ومانع از ورود آلودگی به داخل مخزن شود، عایق بندی پلی یورتان نیز بسیار حائز اهمیت بوده زیرا مانع از اتلاف انرژی و دمای داخلی مخزن است.

جدول قیمت مهرماه 1400 شیر سرد کن (داوریان)

لیست قیمت شیر سرد کن
 

لیتراژ قیمت
شیر سرد کن لبنیاتی 200 لیتری تک مخزن 155/000/000 ریال
شیر سرد کن لبیناتی 200 لیتری دو مخزن 206/000/000 ریال
شیر سرد کن لبنیاتی 300 لیتری تک مخزن 160/000/000 ریال
شیر سرد کن لبیناتی 300 لیتری دو مخزن 210/000/000 ریال
شیر سردکن لبنیاتی 500 لیتری تک مخزن 170/000/000 ریال
شیر سرد کن لبیناتی 500 لیتری دو مخزن 220/000/000 ریال
شیر سرد کن لبنیاتی 1000 لیتری تک مخزن 720/000/000 ریال
شیر سرد کن دامداری 200 لیتری تک مخزن 165/000/000 ریال
شیر سرد کن دامداری 200 لیتری دو مخزن 250/000/000 ریال
شیر سرد کن دامداری 300 لیتری تک مخزن 170/000/000 ریال
شیر سرد کن دامداری 300 لیتری دو مخزن 260/000/000 ریال
شیر سرد کن دامداری 500 لیتری تک مخزن 210/000/000 ریال
شیر سرد کن دامداری 500 لیتری دو مخزن 300/000/000 ریال
شیر سرد کن دامداری 1000 لیتری تک مخزن 330/000/000 ریال
شیر سرد کن دامداری 1000 لیتری دو مخزن 430/000/000 ریال

برخی دیگر از فروشندگان شیر سرد کن عبارتند از:

  • صنایع برودتی سردین کالا https://sardinkala.ir/
  • صنایع برودتی اورست https://everestboroodat.com/
  • صنایع برودتی آرامیس مارکت https://aramismarket.ir/
  • صنایع برودتی پرنس سرما https://princesarma.ir/
  • صنایع برودتی دنار سرما https://donarsarma.ir/
  • صنایع برودتی زئوس https://zeusboroodat.com/
  • صنایع برودتی ریما سرما https://rimasarma.ir/
  • صنایع برودتی کولست https://coolest-refrigerator.ir/
  • صنایع برودتی اونیور http://univer.ir/
  • صنایع برودتی خانه سرما https://cold-house.ir/
  • صنایع برودتی کلدسنتر https://coldcenter.org/
  • صنایع برودتی امین برودت https://aminbrodatsarma.com/
  • صنایع برودتی سیلور https://silver-co.ir/
  • صنایع برودتی اورانوس https://uranoosboroodat.com/
  • صنایع برودتی یخچال سازان https://yakhchalsazan.com/
  • صنایع برودتی نارنیا سرما https://narniasarma.ir/
  • صنایع برودتی یخچال مارکت https://yakhchalmarket.ir/
  • صنایع ونوس برودت https://venusboroodat.com/
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها