کد خبر: 523476
|
۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ۱۲:۴۷:۰۳
| |

عزت الله ضرغامی،وزیر میراث فرهنگی:

حال گردشگری خوب نیست؛ شوک می‌خواهد / روایت سرمایه‌گذار 5 هزار میلیارد تومانی که استاندار وقت ملاقات به او نداد

وزیر میراث فرهنگی گفت: یکی از سرمایه گذاران در استان فارس می‌خواهد نزدیک 5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند. اما طی دو هفته‌ای که این فرد در استان فارس بود استاندار قرار ملاقاتش را نپذیرفت و این فرد به دیدار من آمد! 

حال گردشگری خوب نیست؛ شوک می‌خواهد / روایت سرمایه‌گذار 5 هزار میلیارد تومانی که استاندار وقت ملاقات به او نداد
کد خبر: 523476
|
۱۴۰۰/۰۸/۳۰ ۱۲:۴۷:۰۳

اعتمادآنلاین| عزت الله ضرغامی امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه امروز بودجه سال 1401 در سازمان برنامه و بودجه جمع بندی می‌شود، اظهار کرد: مسئولان نباید فقط حرف بزنند بلکه باید به صحبت کارشناسان گوش و عمل کنند.

به گزارش دانشجو،وزیر میراث گردشگری و میراث فرهنگی گفت: باید همه موانع را در سطل زباله بریزیم و با نگاه نو جلو برویم. ما باید با بخش خصوصی همکاری و این بخش را تقویت کنیم.

وی در واکنش به اظهارات یکی از اعضای اتاق بازرگانی در مورد فقه گردشگری ادامه داد: من در زمان ورود به وزارت همه آیات قرآنی و احادیث را در مورد این حوزه جمع‌آوری کرده‌ام و نیازی به فقه ندارد. مشکل کشور ما فقه و گردشگری و آیین نامه نیست. در این کشور هزار قانون می‌نویسیم، اما به رویه و عمل که می‌رسد به مشکل می‌خوریم. بسیاری از موانع ما داخل خود وزارتخانه است.

ضرغامی گفت: حال گردشگری خوب نیست؛ باید به این بیمار شوک بدهیم تا احیا شود، زیرا اگر احیا شود کشور را نجات می‌دهد.

وی افزود: نقدینگی را می‌توان به این سمت سوق داد. متاسفانه پول بدون خلق ثروت چاپ می‌شود. با کسانی که بخواهند بالای هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کنند همکارب جدی می‌کنیم.

وزیر میراث گردشگری و میراث فرهنگی گفت: یکی از سرمایه گذاران در استان فارس می‌خواهد نزدیک 5 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کند. اما طی دو هفته‌ای که این فرد در استان فارس بود استاندار قرار ملاقاتش را نپذیرفت و این فرد به دیدار من آمد!

وی اظهار کرد: توانمندی داریم و موانع را می‌شناسیم، به مرور موانع را برمی داریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها