کد خبر: 164914
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۱ ۱۰:۱۲:۰۰
| |

سمیع‌الله حسینی مکارم کیست؟

سمیع‌الله حسینی مکارم که امروز در کنار محمد حقانی به عنوان گزینه سرپرستی شهرداری تهران معرفی و در نهایت به عنوان سرپرست معرفی شد، چهره چندان شناخته شده‌ای در مدیریت شهری نیست اما گفته می‌شود که مورد وثوق شهردار سابق تهران است.

سمیع‌الله حسینی مکارم کیست؟
کد خبر: 164914
|
۱۳۹۷/۰۱/۲۱ ۱۰:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| امروز اعضای شورای شهر با استعفای دوباره نجفی موافقت کردند و بلافاصله سمیع‌الله حسینی مکارم را به عنوان سرپرست شهردار تهران معرفی کردند. کسی که با رأی شورای شهری‌ها سرپرست شهرداری تهران شد، در هر سه مقطع کارشناسی، ارشد و دکترا در حوزه اقتصاد نظری و اقتصاد برنامه‌ریزی تحصیل کرده ‌است.

او معاونت توسعه مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران و مدیرکلیِ بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه خود دارد.

حسینی مکارم قبل از ورود به شهرداری، مدیر اداره آموزش‌وپرورش منطقه 14 تهران، معاون اداری و مالی آموزش‌ و پرورش تهران، مدیرکل مدارس شبه‌قاره هند و مدیرکل بودجه و تشکیلات وزارت آموزش‌وپرورش بوده است.

او در دوره دولت‌های نهم و دهم از آموزش‌ و پرورش جدا شد و به سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران و پست بانک رفت و از زمان شروع به کارِ دولت روحانی تاکنون معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بوده است. برخی ادعا می‌کنند که او را خود نجفی به عنوان سرپرست به شورای شهر معرفی کرده و مورد وثوق شهردار سابق تهران است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها