کد خبر: 166402
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۰۸:۴۱:۰۰
| |

یک عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

محسن هاشمی خودش ترجیح داد در شورا بماند/ جلسه محرمانه در مورد شورای شهر معنی ندارد

زهرا نژادبهرام در مورد حذف نام محسن هاشمی از فهرست اولیه نامزدهای شهرداری تهران، گفت: «آقای هاشمی از اعضا خواستند که نظرشان را در مورد شهردار شدن ایشان روی یک برگ کاغذ اعلام کنند، کسی هم نتیجه را ندید چون ایشان گفتند خودم ببینم کافی است. بعد از دیدن نتایج هم اعلام کردند که ترجیح می‌دهند در شورا بمانند.»

محسن هاشمی خودش ترجیح داد در شورا بماند/ جلسه محرمانه در مورد شورای شهر معنی ندارد
کد خبر: 166402
|
۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۰۸:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| دیروز اعضای شورای شهر یک فهرست 28 نفره از گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران ارائه کردند. فهرستی که گویا ابتدا شامل اسم محسن هاشمی هم می‌شده اما بعد از اینکه او از اعضای شورای شهر رأی‌گیری کرد، خواست که نامش از فهرست حذف شود.

زهرا نژادبهرام درباره این ماجرا به اعتمادآنلاین می‌گوید: «به‌هرحال شهردار تهران می‌خواهد با اعضای شورای شهر کار کند و باید از همان ابتدا بدون هیچ حرف‌وحدیثی انتخاب شود. آقای هاشمی هم قبل از استمزاج از اعضای شورای شهر در مورد شهردار شدن خودشان به همین موضوع اشاره کردند و گفتند من می‌خواهم به‌هرحال با شما کار کنم به همین دلیل هم نظر شما مهم است.»

او ادامه داد: «بعد از این حرف‌ها آقای هاشمی از اعضا خواستند که نظرشان را در مورد شهردار شدن ایشان روی یک برگ کاغذ اعلام کنند، کسی هم نتیجه را ندید چون ایشان گفتند خودم ببینم کافی است. بعد از دیدن نتایج هم اعلام کردند که ترجیح می‌دهند در شورا بمانند.»

نژادبهرام گفت: «من شخصاً در طول هفت ماهی که با آقای هاشمی مشغول کار هستم چیزی جز هم‌گرایی و همکاری از ایشان ندیدم و در این مورد هم ایشان به همکاری قوی با شورای شهر فکر می‌کرد.»

او در جواب انتقادهایی که در مورد محرمانه برگزار شدن یکی از جلسات دیروز صبح، گفت: «اصلاً محرمانه بودن در مورد نشست‌های هم‌اندیشی اعضای شورای شهر معنی ندارد. هرچه اعضا بتوانند بیشتر دیدار و نشست داشته باشند، به همگرایی و هماهنگی بین آنها بیشتر کمک می‌شود. قرار نیست در همه این نشست‌ها رسانه‌ها هم حضور داشته باشند.»

نژادبهرام در مورد اعتراض برخی اعضای شورای شهر مشهد به حضور اسم شهردارشان بین گزینه‌های شهرداری تهران هم گفت: «وجود برخی اسم‌ها در فهرست اولیه چه ایرادی دارد؟ به هر حال هر عضو اختیار این را داشت که برخی‌ها را معرفی کند. این فهرست نهایی نیست ضمن اینکه اعضای شورای شهر در ادامه بررسی‌ها جوانب مختلف مسائل را در نظر می‌گیرند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها