کد خبر: 221437
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۵:۳۸:۰۰
| |

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران اعلام کرد:

اجرای طرح جامع ساماندهی آسیب‌های اجتماعی محله هرندی تهران

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران بر ضرورت توجه به همه آسیب‌های اجتماعی با نگاهی جامع در منطقه هرندی تهران تأکید کرد.  

اجرای طرح جامع ساماندهی آسیب‌های اجتماعی محله هرندی تهران
کد خبر: 221437
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۵:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| شکرالله حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اقدامات فاتب در پاکسازی و ساماندهی محله شوش و هرندی تهران و ارائه طرحی جامع در این خصوص گفت: از همه اقدامات انجام شده در منطقه شوش تهران برای ساماندهی معتادان متجاهر رضایت وجود دارد.

وی افزود: لازم است در اجرای طرح های ساماندهی معتادان در مناطق شوش و هرندی همه آسیب‌های این منطقه مورد توجه قرار بگیرد و فقط موضوع معتادان در دستور کار نباشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران به ارائه طرحی جامع در کنترل و پیشگیری آسیب‌های اجتماعی منطقه شوش و هرندی اشاره کرد و گفت: این طرح در جلسه‌ای در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد استقبال قرار گرفته است و در کارگروه مقابله با آسیب‌های اجتماعی استان تهران نیز مطرح می‌شود.

حسن‌بیگی تصریح کرد: برخی از موارد اجرای طرح جامع کنترل و مقابله با آسیب‌های اجتماعی در منطقه شوش تهران نیاز به مصوبه شورای تأمین استان تهران دارد که به زودی مطرح خواهد شد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها