کد خبر: 229104
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۰۸:۳۸:۰۰
| |

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور را تشریح کرد:

نیروهای امدادی در مناطق زلزله‌زده مستقر هستند/ وسایل اسکان موقت به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر، گفت: همچنان روند امدادی در منطقه زلزله‌زده غرب کشور ادامه داشته و نیروهای امدادی با حضور در محل به آسیب‌دیدگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

نیروهای امدادی در مناطق زلزله‌زده مستقر هستند/ وسایل اسکان موقت به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است
کد خبر: 229104
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۷ ۰۸:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود باید تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما به آسیب‌دیدگان و زلزله‌زدگان امدادرسانی شده و برای آنان امکانات و تسهیلات لازم از جمله اسکان مناسب تامین شود، گفت: بر اساس بررسی‌های انجام گرفته تعداد زیادی از واحدهای مسکونی در این منطقه تخریب شده‌اند، بنابراین همین مساله نیازمند آن است که برای اسکان موقت و همین طور خدمت‌رسانی به این آسیب‌دیدگان اقدامات لازم صورت بگیرد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین با اشاره به تعداد آسیب‌دیدگان زلزله اخیر در استان کرمانشاه، اعلام کرد: طبق آخرین اطلاعات و گزارشات واصله تا صبح دیروز قریب به 267 نفر دچار جراحت و آسیب شده‌اند که تعدادی از این آسیب دیدگان برای طی کردن مراحل درمانی به مراکز درمانی مناسب و منطقه منتقل شده و همچنین 143 نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به ارسال بسته‌ها و محموله‌های پوشاک و خوراک به مناطق زلزله‌‌زده، خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 7 هزار بطری آب معدنی و همین طور برخی وسایل برای اسکان موقت از جمله فرش و پتو و لباس به این مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

مرتضوی در پایان نیز به حضور مددکاران هلال احمر در منطقه اشاره کرد و افزود: همچنان تیم های امدادی از جمله روانشناسان و مددکاران و امدادگران در منطقه هستند تا روند امدادرسانی به آسیب دیدگان در شرایط مطلوب ادامه داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها