کد خبر: 229704
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۰۹:۵۳:۰۰
| |

سخنگوی امداد و نجات در گفت و گو با «اعتمادآنلاین» اعلام کرد:

شهروندان نکات ایمنی در سفرها را شوخی نگیرند/ انجام بیش از 560 ماموریت امدادی در تعطیلات

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر، گفت: باید تمام نکات ایمنی در سفرها اعم از نکات ایمنی در رانندگی و همین طور اسکان و استقرار موقت‌ها و نصب چادرها را به صورت جدی رعایت کنند.

شهروندان نکات ایمنی در سفرها را شوخی نگیرند/ انجام بیش از 560 ماموریت امدادی در تعطیلات
کد خبر: 229704
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۰ ۰۹:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ضمن اشاره به آخرین وضعیت حوادث جاده‌ای در کشور، گفت: در تعطیلات هفته گذشته و طی 72 ساعت گذشته بخش عمده امدادرسانی ها مشمول حوادث جاده ای بود که در این میان می‌توان به تصادف دو دستگاه خودرو پراید در محور نیشابور- مشهد اشاره کرد که در این میان شش نفر از سرنشینان خودروها دچار آسیب شده و به دلیل ضرورت رسیدگی‌های بیشتر درمانی سه نفر از این آسیب دیدگان به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی امداد و نجات هلال احمر ادامه داد: علاوه بر این نیز در محور همدان- اسدآباد یک دستگاه خودرو دنا با خودرو پراید با هم برخورد داشتند که متاسفانه در این سانحه نیز چهار نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه شهروندان باید تمام نکات ایمنی در سفرها اعم از نکات ایمنی در رانندگی و همین طور اسکان و استقرار موقت‌ها و نصب چادرها را به صورت جدی رعایت کنند، گفت: در تعطیلات پایانی هفته گذشته سازمان امداد نجات بیش از 560 ماموریت را در نقاط مختلف کشور به ثبت رسانده است که در حین این ماموریت ها بیش از 2075 امدادرسانی انجام گرفته و خوشبختانه از این میان 743 نفر با حضور به موقع امدداگران نجات یافتند.

مرتضوی افزود: همچنین 743 نفر برای تکمیل دوران درمانی خود به مراکز درمانی منتقل شده و بیش از هزار نفر به صورت سرپایی درمان شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها