کد خبر: 230914
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۶ ۰۸:۰۲:۰۰
| |

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» خبر داد:

تصادفات زنجیره‌ای در تونل کندوان و اتوبان ساوه

در محور کرج_کندوان و داخل تونل یک تصادف زنجیره‌ای بین یک دستگاه پراید، ام وی ام، ساندرو، پژو پارس و مزدا رخ داد که در این حادثه 20 نفر دچار حادثه شده و آسیب شده و خوشبختانه 2 نفر دچار مصدومیت شدند که مراحل درمانی آنان در محل و به صورت سرپایی انجام شد.

تصادفات زنجیره‌ای در تونل کندوان و اتوبان ساوه
کد خبر: 230914
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۶ ۰۸:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| شاهین فتحی با اشاره به حوادث جاده‌ای کشور در روزهای پایانی هفته به مصدومیت 44 نفر در به دنبال سه تصادف خبر داد و گفت: پنج‌شنبه گذشته در جاده‌ای مرکزی محور زرندیه در اتوبان ساوه یک تصادف زنجیره‌ای بین یک دستگاه کامیون، تریلی، پژو پارس، پژو 206 و سمند رخ داد که در این سانحه 12 نفر دچار حادثه شده و 9 نفر مصدوم شدند و یک نفر نیز برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات در ادامه به اعتمادآنلاین توضیح داد: همچنین در محور کرج_کندوان و داخل تونل یک تصادف زنجیره‌ای بین یک دستگاه پراید، ام وی ام، ساندرو، پژو پارس و مزدا رخ داد که در این حادثه 20 نفر دچار حادثه شده و آسیب شده و خوشبختانه 2 نفر دچار مصدومیت شدند که مراحل درمانی آنان در محل و به صورت سرپایی انجام شد.

وی همچنین به تصادف جاده‌ای در محور مهاباد_ارومیه اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز روز چهارشنبه گذشته رخ داد که طی آن یک دسگاه پژو پارس با پراید برخورد کرده و در نهایت 10 نفر در این تصادف دچار حادثه و از این میان 6 نفر حادثه دیده و 3 نفر نیز برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

فتحی در پایان توصیه کرد که برای کاهش حوادث جاده‌ای شهروندان حتما نکات ایمنی در جاده‌ها و در حین رانندگی را رعایت کرده و همچنین قبل از سفر وضعیت خودروی خود را بررسی کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها