کد خبر: 231386
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۲:۴۲:۰۰
| |

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران:

شهرداری بعد از 10 سال تلکیف بوستان دانش و طبیعت را معلوم کند

عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با تذکری به شهرداری بر ضرورت تعیین تکلیف بوستان دانش و طبیعت با گذشت 10 سال از این طرح تاکید کرد.

شهرداری بعد از 10 سال تلکیف بوستان دانش و طبیعت را معلوم کند
کد خبر: 231386
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۸ ۱۲:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام عضو هیات رییسه شورای شهر تهران در جریان جلسه هشتاد و پنجم شورای شهر تهران گفت: حدود 10 سال پیش طی تصویب طرحی در شورای شهر تهران قرار بر این شد که بوستانی فرامنطقه ای در سطح شهر به نام بوستان دانش و طبیعت ایجاد شود.

وی با بیان اینکه قرار بود بخشی از املاک مورد نیاز مورد تملک شهرداری قراربگیرد ادامه داد: به همین دلیل تعدادی از املاک مورد نظر در حالت بلاتکلیفی قرارگرفته اند.

عضو کمیسیون شهرسازی و معماری تصریح کرد: این بلاتکلیفی هم برای ایجادکنندگان بوستان و هم برای مالکین است؛ مالکین در حالی اجازه نوسازی ندارند که حتی نمی دانند که آیا شهرداری قرار است که خانه هایشان را تملک کند.

نژاد بهرام با بیان اینکه نه تنها شرایط نوسازی و بهسازی در این منطقه صورت نگرفته که مشکلی بر مشکلات افزوده شده گفت: از شهردار تهران و سازمان نوسازی ، درخواست می کنم علل عدم انجام این اتفاق را در منطقه 19 شهر تهران را اعلام کنند؛ این منطقه هم از بافتهای فرسوده رنج می برد.

منبع : معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای شهر تهران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها