کد خبر: 232087
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱ ۱۲:۲۸:۰۰
| |

رییس سازمان غذا و دارو عنوان کرد:

استان‌های مرزی ظرفیتی ارزشمند برای گذر از تحریم‌ها

معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروی کشور استفاده از ظرفیت استان‌های مرزی و افزایش میزان تبادلات از این طریق را بهترین راه برای گذر از تحریم‌ها عنوان کرد.

استان‌های مرزی ظرفیتی ارزشمند برای گذر از تحریم‌ها
کد خبر: 232087
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۱ ۱۲:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا اصغری معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و داروی کشور با بیان اینکه استان‌های مرزی ظرفیتی برای گذر از تحریم‌ها و مشکلات ناشی از آن به شمار می روند افزود: در شرایط اقتصادی کشور و افزایش تحریم ها می‌توان از ظرفیت استان‌های مرزی برای واردات دارو و مواد غذایی بهره برد که آذربایجان غربی به دلیل هم مرزی با سه کشور خارجی می تواند پیشتاز باشد. در این راستا مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، غذا و دارو و سایر مسئولین حوزه بهداشت برای نظارت بر واردات محصولات غذایی و دارویی خارجی از مرز نظارت بیشتری داشته و زمینه افزایش میزان تبادلات را فراهم کنند.

اصغری در ادامه با بیان اینکه در نیمه دوم سال به دلیل تشدید تحریم ها شرایط اقتصادی بیش از شرایط کنونی سخت و دشوار خواهد شد عنوان کرد: تحریم ها در راستای جنگ اقتصادی دشمنان نظام علیه کشورمان ایجاد شده و شرایط سختی ایجاد کرده که همه مسئولین باید با همت مضاعف خود برای عبور از این بحران تلاش کنند. تحریم ها با هدف بی اعتمادی و نارضایتی مردم از نظام و حاکمیت صورت می گیرد تا مسئولان را به تن دادن برای مذاکرات باب میل غرب سوق دهد که لزوم هوشیاری مردم در این خصوص را طلب می کند.

رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه در زمینه تامین داروی مورد نیاز، با توجه به تحریم فعالیت هایی از ماه های گذشته آغاز شده است گفت: به مردم اطمینان می دهیم مشکل خاص دارویی نداشته باشند چرا که در بحث تولید دارو و اقلام پزشکی کارهای خوبی در کشور آغاز شده است.


منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها