کد خبر: 233095
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۵:۳۶:۰۰
| |

سلطانی‌فر خبر داد:

اعضای سمن‌های حوزه جوانان در ناآرامی‌های دی ماه گذشته مشارکت نداشتند

وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچکدام از اعضای سمن‌های حوزه جوانان در ناآرامی‌های دی ماه سال گذشته مشارکت نداشتند.

اعضای سمن‌های حوزه جوانان در ناآرامی‌های دی ماه گذشته مشارکت نداشتند
کد خبر: 233095
|
۱۳۹۷/۰۶/۲۶ ۱۵:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در هفتادمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که امروز(دوشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: ما با تمام توان تلاش داریم تا در زمینه شناسایی، توسعه کمی، توانمندسازی و برخوداری از امتیازات در حل مشکل جوانان کمک شایانی به آنان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در زمینه امور جوانان طی سه ماه گذشته دستاورد‌های خوبی داشتیم، عنوان کرد: مشکل شناسایی تشکل‌ها حل شد و در حال حاضر مراحل ثبت تشکل‌های خود را طی می‌کنند. ما به دنبال این هستیم که در زمینه دفاتر راهنمایی و مشاور ازدواج بتوانیم هماهنگی جدی‌تر و موثری با سازمان بهزیستی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در زمینه قرض الحسنه وام ازدواج اقدامات خوبی صورت گرفته است، گفت: این آمار بسیار خوبی است که موید عزم و اراده ویژه مسئولان بانکی و اقتصادی کشور با تاکید بر دستور ریاست جمهور است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حتی یک نفر از اعضای سمن‌های حوزه جوانان در جریان ناآرامی‌های دی ماه گذشته مشارکت نداشته و دستگیر نشده اند، گفت: این مساله نشان دهنده این است که اگر زمینه مشارکت مدنی مردم را فراهم کنیم، انتقادات خود را از مجرای قانونی پیگیری می‌کنند. به دنبال این هستیم که مشکلات جوانان را با کمک منابع و امکانات دولتی حل کنیم.

وی در خصوص تغییر دامنه سن جوانی گفت: باید با استفاده از توان کارشناسی پیامد‌های تغییر این دامنه سنی را در دستگاه‌های مختلف بررسی کنیم. نیازمند جمع بندی نظرات کارشناسان دستگاه‌های مختلف در این خصوص هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها