کد خبر: 239832
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۶:۵۹:۰۰
| |

مرتضی آقایی دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی:

زائران گول صدور یک روزه ویزای 600 هزار تومانی را نخورند/ سفارت عراق ویزا 600 هزار تومانی فوری می‌دهد

دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: سفارت عراق بعضا به کسانی با پرداخت 41 دلار ویزا می‌دهد و مجموع کسانی که این ویزا را دریافت کرده‌اند به یک میلیون نفر نیز نمی‌رسد. 

زائران گول صدور یک روزه ویزای 600 هزار تومانی را نخورند/ سفارت عراق ویزا 600 هزار تومانی فوری می‌دهد
کد خبر: 239832
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۹ ۰۶:۵۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی آقایی دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی درباره صدور ویزای 600 هزار تومانی ظرف مدت یک روز گفت: سازمان حج و زیارت ویزایی 600 هزار تومانی ندارد و این سازمان اعلام کرده زائران برای دریافت ویزا باید در سامانه سماح ثبت نام کنند که قیمت آن 234 هزار 875 تومان است. کسانی که در این سامانه ثبت نام می‌کنند در 13 استان کشور ظرف 24 ساعت در 5 استان ظرف 48 ساعت و در 11 ساعت ظرف 72 ساعت و در 3 استان ظرف 3 یا 4 روز ویزای خود را دریافت می‌کنند.

دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی اظهار داشت: سفارت عراق یک سری دفاتری دارد که با آن‌ها کار می‌کنند و این دفاتر هستند که این کار را انجام می‌دهند و مورد تائید سازمان حج و زیارت نیستند و چه بسا مردم ویزای جعلی نیز دریافت کند. سازمان حج و زیارت تاکنون هیچ مجوزی به مراکزی برای صدور ویزای 600 هزار تومانی و فوری نداده است. سفارت عراق بعضا به کسانی با پرداخت 41 دلار ویزا می‌دهد و مجموع کسانی که این ویزا را دریافت کرده اند به یک میلیون نفر نیز نمی‌رسد در حالی که تاکنون در سامانه سماح برای یک میلیون 350 هزار نفراز طریق ثبت نام در سامانه سماح ویزا دریافت کرده اند.

وی در ادامه گفت: تاکنون یک میلیون 350 هزار نفر ثبت نام کرده اند، برای یک میلیون 150 هزار نفر نیز تاکنون روادید صادر شده است، روند صدور ویزا در چند روز آینده سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

در ساعات گذشته اخباری مبنی بر صدور ویزای فوری یک ساعته با هزینه 600 هزار تومان منتشر شد.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها