کد خبر: 249345
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

سردار کمالی مطرح کرد:

رزمندگان سپاه و ناجا کارت ایثارگری ندارند

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه رزمندگان سپاه و ناجا کارت ایثارگری ندارند گفت: در حال حاضر فقط ارتش کارت ایثارگری می‌دهد، ولی در نظر است که کارت رزمندگی واحد برای همه نیروهای مسلح صادر شود و از اواخر سال این کار شروع میشود.

رزمندگان سپاه و ناجا کارت ایثارگری ندارند
کد خبر: 249345
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۴ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح ، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کارت ایثارگری به سربازان سپاه که مقداری از سرباز‌ی‌شان در زمان جنگ و مابقی آن بعد قطعنامه بوه تعلق می‌گیرد یا خیر، اظهار کرد: به رزمندگان سپاه پاسداران کارت ایثارگری تعلق نمی‌گیرد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: رزمندگان سپاه و ناجا کارت ایثارگری ندارند.

وی افزود: در حال حاضر فقط ارتش کارت ایثار گری می‌دهد، ولی در نظر است که کارت رزمندگی واحد برای همه نیروهای مسلح صادر شود و از اواخر سال این کار شروع میشود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص نحوه گرفتن کارت ایثارگری بیان کرد: افرادی که فاقد کارت ایثار هستند، باید در ابتدا به یگانی که در آن خدمت خود را به پایان رسانده اند مراجعه کنند.

وی گفت: افراد پس از دریافت فرم گواهی مدت منطقه عملیاتی، ممهور به مهر و امضای فرمانده یگان، به همراه یک قطعه عکس ،کارت پایان خدمت،کارت ملی و شناسنامه به قسمت ایثارمعاونت نیروی انسانی نزاجا واقع در انتهای اتوبان ارتش (تهران) مراجعه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها