کد خبر: 252777
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۱۰:۰۵:۰۰
| |

تاکید استاندار تهران بر کاهش حوادث زمستانی در پایتخت

استاندار تهران اعلام کرد که از میان 31 حادثه طبیعی در جهان احتمال وقوع 25 حادثه در ایران وجود دارد.

تاکید استاندار تهران بر کاهش حوادث زمستانی در پایتخت
کد خبر: 252777
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۹ ۱۰:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| انوشیروان محسنی بندپی، صبح امروز در رزمایش طرح زمستانی پلیس راهور که با حضور شهردار تهران و رییس پلیس پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: در کشوری قرار داریم که احتمال بروز حوادث مختلف و بلایا در آن وجود دارد. به طوری که ایران در میان چهار کشور حادثه خیز دنیا قرار دارد و از میان 31 حادثه 25 حادثه در ایران احتمال وقوع دارد.

استاندار تهران با اشاره به این که در این رزمایش به دنبال این هستیم تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسیج تمامی امکانات در آستانه فصل سرما در خدمت مردم باشیم، گفت: هدف از این رزمایش این است که در فصل سرما مشکلات ایجاد شده برای شهروندان به حداقل خود برسد و فصل سرما در آرامش و آسایش برای شهروندان برگزار شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با اشاره به توان و مهارت های آتش نشانی و پلیس در اجرای طرح زمستانه، اظهار کرد: اگر امروز شهرداری اعلام کرده است که می‌تواند شش هزار لیتر آب را در دقیقه اخراج کند و یا این که پلیس می‌تواند با تمام توان شرایط لغزندگی و تصادفات را کاهش دهد و ترافیک را مدیریت کند و ... نشان دهنده این است که وفاق و همدلی برای اجرای این طرح وجود دارد.

استاندار تهران ابراز امیدواری کرد که بتوان شرایطی در تهران ایجاد کرد که به الگویی برای دیگر شهرهای کشور نیز تبدیل شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها