کد خبر: 253070
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۳:۱۵:۰۰
| |

محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران:

باید کاری کرد که ساکنان شهر احساس آرامش کنند

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید کاری کرد که ساکنان شهر احساس آرامش کنند، گفت: با تلاش جمعی باید سعی کنیم چهره شهر زیبا شود و یکی از این تلاش‌ها، همین توجه به لطافت و نرمی آثار هنری است.

باید کاری کرد که ساکنان شهر احساس آرامش کنند
کد خبر: 253070
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۳:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود میرلوحی و مرتضی الویری از ششمین دوسالانه مجسمه سازی شهری که در فرهنگستان هنر برگزار می شود، بازدید کردند.

محمود میرلوحی رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران در جریان این بازدید با بیان اینکه این نمایشگاه بسیار زیبا و دیدنی است. به عقیده من بازدید از این نمایشگاه ها به عبارتی تقدیر و قدردانی از هنرمندان و افرادی است که به کوشش آنها این موقعیت های دیدنی شکل گرفته است.

وی افزود در کلان شهرها، سازه و بتن اجازه دیدن افق را به کسی نمی دهد، اما باید کاری کرد که ساکنان شهر احساس آرامش کنند و شورای پنجم هم روی این مسئله تاکید دارد، ما باید برگردیم و با تلاش جمعی سعی کنیم چهره شهر زیبا شود و یکی از این تلاش ها، همین توجه به لطافت و نرمی آثار هنری است.

رئیس کمیته اقتصادی و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: این آثار هنری باید به شهر بازگردند.

وی از افرادی که برای این آثار زحمت کشیدند تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد هر چه سریعتر این آثار ساخته شود و مردم با آنها ارتباط برقرار کنند و با آنها عکس بگیرند.

در این نمایشگاه که تا سوم دی ادامه دارد ماکت هایی از مجسمه سازان ایران برای نصب در معابر مختلف شهری تهران به نمایش در آمده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها