کد خبر: 253133
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۷

از قول وزیر آموزش‌وپرورش برای تجهیز مدارس سیستان‌وبلوچستان تا شروع ثبت‌نام متقاضیان وام بازنشستگان از اول بهمن‌ماه

قول وزیر آموزش و پرورش برای تجهیز مدارس سیستان‌وبلوچستان، شروع ثبت‌نام متقاضیان وام بازنشستگان از بهمن‌ماه و تاکید وزیر راه و شهرسازی بر لزوم کنترل ساخت و سازها در حومه شهرها از مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از قول وزیر آموزش‌وپرورش برای تجهیز مدارس سیستان‌وبلوچستان تا شروع ثبت‌نام متقاضیان وام بازنشستگان از اول بهمن‌ماه
کد خبر: 253133
|
۱۳۹۷/۰۹/۳۰ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| وزیر آموزش و پرورش با خانواده قربانیان مدرسه اسوه حسنه زاهدان دیدار کرد؛ سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش در سفر به زاهدان و دیدار با خانواده‌های قربانیان حادثه آتش‌سوزی مدرسه اسوه حسنه از بررسی تمامی ابعاد و جوانب این حادثه خبر داد. بطحایی گفته با وجود اینکه در سراسر کشور با مشکلات وسایل گرمایشی استاندارد مواجه هستیم اما تمامی مدارس سیستان و بلوچستان تا 2 سال آینده به وسایل گرمایشی استاندارد مجهز خواهند شد.

متقاضیان وام ضروری بازنشستگان از اول بهمن ثبت نام کنند؛ مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از شروع ثبت‌نام مرحله دوم وام ضروری پنج میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق از اول بهمن‌ماه خبر داد و گفت: این تسهیلات با کارمزد 4 درصد در اقساط 36 ماهه در اختیار بازنشستگان کشوری قرار می‌گیرد.

نرخ بیکاری در تهران ظرف 4 سال آینده تک رقمی می‌شود/ رویکرد سازمان فنی و حرفه‌ای باید مهارت آموزی باشد و نه مدرک گرایی؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران با تاکید بر اینکه رویکرد سازمان فنی و حرفه‌ای باید مهارت‌آموزی باشد و نه مدرک‌گرایی، گفته ظرف 4 سال آینده قادریم نرخ بیکاری در استان تهران را تک رقمی کنیم.


لزوم کنترل بر ساخت و سازها در حومه شهرها؛ وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر لزوم کنترل بر ساخت‌وساز در حومه شهرها گفت: 60 درصد تصادفات جاده‌ای کشور در 30 کیلومتری شهرها که ساخت و سازهای غیرمجاز در آن‌ها وجود دارد، رخ می‌دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها