کد خبر: 272434
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۰۹:۰۱:۱۲
| |

جاده چالوس یکطرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 تا 24 از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

جاده چالوس یکطرفه شد
کد خبر: 272434
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۳ ۰۹:۰۱:۱۲

اعتمادآنلاین| سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده چالوس کماکان ممنوع است، افزود: تردد همه تریلر‌ها، کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 امروز جمعه 3 اسفند از جاده هراز ممنوع شد.


وی گفت: رفت و آمد موتورسیکلت‌ها به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی نیز تا ساعت 6 صبح روز شنبه 4 اسفند ماه از جاده‌های چالوس و هراز ممنوع شد.


رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه آمدوشد خودرو‌ها اکنون در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده‌های درون شهری عادی و روان است، افزود: سطح جاده‌های مازندران اکنون خشک و وضعیت جوی نیز ابری است.


سرهنگ قدمی از آمادگی 100 درصدی پلیس مازندران برای استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی خبر داد و افزود: در طرح استقبال از بهار از ظرفیت نگهبانان محله شرکت‌ها و موسسات حفاظتی ومراقبتی، پلیس افتخاری به منظور پیشگیری از جرایم استفاده می‌شود.


رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره 24434 و 24420 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها