کد خبر: 273740
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۰۹:۳۶:۰۰
| |

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری خبر داد:

فروش 600 هزار میلیارد ریالی شرکت‌های دانش بنیان

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه چهار هزار و 200 شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند، گفت: این شرکت‌ها سال گذشته 600 هزار میلیارد ریال فروش داشته‌اند که امسال قطعا به عدد بالاتری در فروش محصولات خود دست خواهند یافت.

فروش 600 هزار میلیارد ریالی شرکت‌های دانش بنیان
کد خبر: 273740
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۷ ۰۹:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی بیان کرد: چهار هزار و 200 شرکت دانش بنیان در کشور فعال هستند که سال گذشته 600 هزار میلیارد ریال فروش داشته اند.

او ادامه داد: شرکت های دانش بنیان امسال قطعا به عدد بالاتری در فروش محصولات خود دست خواهند یافت.


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه بیشتر شرکت های دانش بنیان محصول برنامه ریزی دولت تدبیر و امید هستند، اضافه کرد: این شرکت ها یک حرکت جدی در صنعت و جامعه هستند که نسل جدیدی از کارآفرینان جوان را به محیط کارآفرینی کشور تزریق می کنند و امیدواریم این حرکت با صلابت ادامه یابد.


وی با اشاره به اهمیت جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری، افزود: جوانان حدود 60 درصد شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در کشور راه اندازی کرده و مدیریت می کنند.


ستاری اضافه کرد:هم اکنون بسیاری از شرکت های دانش بنیان نوپای کشور فروش چند هزار میلیارد تومانی در سال دارند و به زودی به شرکت های بزرگ کشور و منطقه تبدیل می شوند.


وی با اشاره به ضرورت تجاری سازی ایده های فناورانه، افزود: این شرکت ها و استارت آپ ها بستری هستند تا هرچه سریعتر ایده های برتر به تجاری سازی رسیده و به رونق اقتصادی و شکوفایی صنعتی کشور کمک کنند.


معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به جایگاه علمی کشور، گفت:ایران اسلامی هم اکنون رتبه 15 جهان و رتبه اول منطقه و کشورهای اسلامی را دارد و قطعا امسال یک رتبه از نظر علمی در جهان ارتقا خواهد یافت.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها