کد خبر: 274281
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۵:۳۱:۰۰
| |

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش:

مربیان پرورشی بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه خود قرار می‌دهند

علیرضا کاظمی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش عنوان کرد: ما مربیان تربیتی و پرورشی به عنوان سربازان ولایت، بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور تربیتی چراغ راه خود قرار می‌دهیم.

مربیان پرورشی بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه خود قرار می‌دهند
کد خبر: 274281
|
۱۳۹۷/۱۲/۰۸ ۱۵:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا کاظمی معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی، روز امور تربیتی و روز میلاد فاطمه زهرا(س) که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، ضمن گرامیداشت این ایام گفت: امور تربیتی در سال های ابتدایی برای حفظ و ترویج اصول انقلاب اسلامی و جلوگیری از نفوذ افکار التقاطی شکل گرفت و فراز و فرودهایی طی کرد.

وی ادامه داد: بررسی پیشینه امور تربیتی نشان می دهد که سربازان عاشقان عرصه تعلیم و تربیتی برای انجام ماموریت‌های خود در راستای پرورش استعدادها و تربیت دینی آنها، شناساندن چهره دشمنان و تبیین فرهنگ دفاع مقدس و... تلاش‌های گسترده ای از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: در دهه پنجم انقلاب متناسب با نیازهای امروز دانش آموزان، ما به تغییر در برنامه ها و افزایش نقش معلمان در فرایندهای تربیت و حذف برخی فعالیت های کم بازده و استفاده از ظرفیت هنر، رسانه و مدرسه محوری و افزایش مشارکت دانش آموزان و اولیا در برنامه ها تاکید داریم.

کاظمی بیان کرد: ما به عنوان سربازان ولایت بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان منشور تربیتی چراغ راهمان قرار خواهیم داد تا با تمام توان تحقق بخش فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها