کد خبر: 275371
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۱:۱۰:۰۰
| |

زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران:

باید زیرمجموعه‌های ماهیت مشخص و مستقلی داشته باشند

یک عضو شورای شهر تهران گفت: اینکه باید شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تهران خودگردان باشند،سیاست درستی است اما باید به ماهیت هرکدام از زیرمجموعه‌ها نیز توجه کرد.

باید زیرمجموعه‌های ماهیت مشخص و مستقلی داشته باشند
کد خبر: 275371
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۲ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا صدراعظم نوری در موافقت با این پیشنهاد که شرکت شهر سالم مازاد نقدینگی حاصل از درآمدهای اختصاصی طی سال بودجه را به حساب شهرداری تهران واریز نکند و در عین حال آن را صرف افزایش کیفیت خدمات خود به کارکنان شهرداری کند،گفت:اینکه باید شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تهران خودگردان باشند،سیاست درستی است اما باید به ماهیت هرکدام از زیرمجموعه‌ها نیز توجه کرد.

وی ادامه داد:شرکت شهرسالم، خدمات درمانی به کارمندان شهرداری ارائه می‌دهد و فعالیت‌هایش تجاری نیست.در عین حال،کارمندان شهرداری، از آنجایی که به سایر مردم خدمات ارائه می‌دهند،باید خودشان نیز خدمات خوب دریافت کنند تا انگیزه خدمت‌رسانی داشته باشند.

صدراعظم نوری اضافه کرد:کارمندان شهرداری دو وجهی هستند،هم شهروند و هم خدمت‌رسانند،همانطور که شهرداری به شهروندان خدماتی با سوبسید ارائه می‌دهد،باید این حق را به کارمندان خود بدهد که خدمات با کیفیت اما با هزینه مناسب دریافت کنند.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران همچنین تاکید کرد:شرکت شهر سالم متولی hseاست و به همه شهر خدمت‌رسانی می‌کند،در نتیجه باید قدرت عمل نیز داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها