کد خبر: 276935
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۰۹:۳۸:۱۱
| |

وعده بسیج برای ساخت 15 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی

مسئول سازمان بسیج سازندگی از امضای تفاهمنامه همکاری احداث و مناسب سازی 15 هزار واحد مسکونی برای افراد کم توان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

وعده بسیج برای ساخت 15 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی
کد خبر: 276935
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۷ ۰۹:۳۸:۱۱

اعتمادآنلاین| محمد زهرایی روز جمعه اظهار داشت: قرار است با امضای تفاهمنامه همکاری های مشترک این سازمان با سازمان بهزیستی کشور این 15 هزار واحد مسکونی (شامل پنج هزار واحد احداثی و 10 هزار واحد بازسازی شده، به مددجویان تحویل شود.


وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است این واحدها تا یکسال آینده و تا اسفند 98 در سراسر کشور احداث و مناسب سازی و تحویل افراد کم توان تحت پوشش سازمان بهزیستی شوند.


مسئول سازمان بسیج سازندگی توضیح داد: همچنین به منظور رسیدگی و کمک به آرامش و آسایش معلولان 3 شهر به انتخاب سازمان بهزیستی مشخص خواهند شد تا فضای شهری آنها از سوی این سازمان برای تردد معلولان مناسب سازی و بازسازی شود.


زهرایی اضافه کرد: تفاهمنامه همکاری احداث و مناسب سازی این 15 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور روز شنبه (18 اسفند) در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی کشور به امضای روسای دو سازمان بسیج سازندگی و بهزیستی خواهد رسید.


بسیج سازندگی با گذشت 18 سال از فعالیتش، در قالب اردوهای هجرت (با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان) در همه عرصه‌ها اعم از آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه‌ای، خدمات‌رسانی، عمرانی، مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس وارد عمل شده و موفق به اجرای طرح های مختلفی در مناطق مختلف کشور شده است.


تاسیس سازمان بسیج سازندگی به سال 1379 برمی ‌گردد که براساس تدابیر مقام معظم رهبری برای شکوفایی استعدادهای ذخیره شده در جوانان این سازمان با هدف استفاده از نیروی نشاط جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت تشکیل شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها