کد خبر: 277310
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۲:۵۸:۰۰
| |

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

سند توسعه استان و شهر تهران به فصل همگرایی رسید

نعمت‌الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه می توان مسیر توسعه آینده مهمترین عرصه جمعیتی و اقتصادی کشور را به شکل مطلوبی محقق کرد، گفت: سند توسعه استان و شهر تهران به فصل همگرایی رسید.

سند توسعه استان و شهر تهران به فصل همگرایی رسید
کد خبر: 277310
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۸ ۱۲:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| نعمت‌الله ترکی با شمردن برخی از ویژگی های مهم ساختاری از جمله سهم جمعیت استان، در صد مطلق شهرنشینی، اثر بخشی موضوعات تهران بر ساختارهای اقتصادی اجتماعی و فرهنگی در عرصه سرزمین گفت: فصل جدیدی که در همراهی اسناد توسعه استان تهران شکل گرفته بی تردید مرهون همگرایی و هم افزایی کل نهادهای موثر به ویژه شهرداری تهران با توجه به کارکردهای بی بدیل این شهر بوده و می تواند در ترسیم و تحقق اسناد چشم انداز کشور جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با تشکر از رخدادهای حاکم بر شورا و شهرداری تهران بر برنامه باوری و توسعه محوری فرصت رخ داده را یک واقعه تاریخی عنوان کرد که می تواند مسیر توسعه آینده مهمترین عرصه جمعیتی و اقتصادی کشور را به شکل مطلوبی محقق کند.

ترکی گفت: 5 کمیته کارشناسی متناظر با 5 فصل برنامه سوم توسعه شهر تهران تشکیل و با ریاست دستگاه های اجرایی مرتبط تا 20 اسفند جمع بندی نهایی سند انجام شده تا در صحن شورای شهر تهرن با حضور مسئولان استانی و شهری نسبت به بررسی و جمع بندی نهایی اقدام شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها