کد خبر: 280946
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

بسیج 60 نفره امدادی برای یافتن دختر ملایری

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: 60 تن از نیروهای امدادی برای یافتن دختر 10 ساله ملایری که شب گذشته در رودخانه «حرم آباد» این شهرستان سقوط کرده و گرفتار شده بود، بسیج شده اند.

بسیج 60 نفره امدادی برای یافتن دختر ملایری
کد خبر: 280946
|
۱۳۹۸/۰۱/۰۷ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| علیمردان طالبی افزود: این تیم جستجو شامل اعضای هلال احمر، امداد و نجات، تیم سیلاب، آتشنشانی، واکنش سریع و ست های جستجو است.


مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان گفت: تجسس برای یافتن این دختر از شب گذشته آغاز و با گذر زمان به شمار تیم های جستجو افزوده شد.


وی با یادآوری این مطلب که شهرداری ملایر با هدف جلوگیری از بروز حادثه مسیر فرعی که دارای پل باریکی است را با قراردادن بلوک سیمانی بسته بود، افزود: حوالی ساعت 22 شب گذشته یک موتورسوار با عبور از لابلای موانع سعی در عبور از این پل را داشت اما سیلاب که روی پل را فرا گرفته بود موجب برهم خوردن تعادل موتورسیکلت و سقوط سرنشینان این وسیله نقلیه شامل پدر و دختر نوجوان در داخل رودخانه شده است.


طالبی اظهار داشت: با تلاش تیم های امدادی حاضر در محل، پدر به بیرون از رودخانه کشیده شد و هم اینک در بیمارستان بستری است.


وی ادامه داد: با وجود تلاش تیم های جستجو تاکنون اثری از دختر یافت نشده است و تجسس برای یافتن وی همچنان ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان پیشتر با بیان اینکه اطلاعیه‌های لازم در خصوص وضعیت آب و هوایی همدان داده شده است، نسبت به احتمال سیلاب در شهرستان های اسدآباد، ملایر و نهاوند هشدار داده بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها