کد خبر: 281457
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۲ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

استاندار ایلام:

آب، گاز و تلفن در برخی روستاهای ایلام قطع است

قاسم سلیمانی، استاندار ایلام گفت، در حال حاضر مرکز شهرستان دچار سیل شدیدی شده است به طوریکه سیل به خانه‌ها وارد شده و آب شرب آنها کدر شده است.

آب، گاز و تلفن در برخی روستاهای ایلام قطع است
کد خبر: 281457
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۲ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| استاندار ایلام گفت، در حال حاضر مرکز شهرستان دچار سیل شدیدی شده است به طوریکه سیل به خانه‌ها وارد شده و آب شرب آنها کدر شده است.

قاسم سلیمانی درباره آخرین وضعیت استان ایلام گفت: شهرستان دره شهر نیز دچار مشکل بسیار زیادی شده است.

وی با بیان اینکه آب شرب و گاز حدود 30- 40 روستا قطع شده است، خاطرنشان کرد: ارتباط ما تا روز گذشته با بخشی که دارای حدود 19 روستا و دو پل است قطع شده بود. روز گذشته سیل، آن دو پل را از بین برد. از طریق یکی از پل‌ها ارتباط با منطقه لرستان برقرار می‌کردیم، یعنی عملاً از طریق لرستان هم نمی‌توانیم با آن بخش در ارتباط باشیم.

سلیمانی با بیان اینکه در حال حاضر تقاضای چند بالگرد کردیم که به علت بارندگی بالگردها هنوز نرسیده‌اند، تاکید کرد: ارتباطات مخابراتی ما از طریق سه فیبر نوری برقرار می‌شود، فیبر قصرشیرین که قطع شده بود مجدداً ترمیم شد، ارتباط دیگری از طریق کوهدشت استان لرستان و دیگری از طریق مسیر ایلام سال آباد بود که هنوز ترمیم نشده است.

وی گفت: به طور مثال شهر مهران دسترسی خوبی به مخابرات ندارد، مناطقی که دسترسی آنها قطع شده مشکلات ارتباطات تلفنی هم دارند. علاوه بر این که ارتباطات جاده‌ای آنها به طور کامل قطع شده و ارتباطات تلفنی آنها نیز مناسب نیست، به دلیل اینکه دو محور فیبر نوری هنوز ترمیم نشده است.

به گفته سلیمانی فیبر نوری واقع در استان ایلام در حال تست است، اما بعید است در فیبر نوری کوهدشت تا چند روز آینده تغییری ایجاد شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها